International Journal of New Trends in Arts, Sports & Science Education
ÜÇGEN EŞİTSİZLİĞİ’ NE YÖNELİK 6. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİKSEL DÜŞÜNME GELİŞİM AŞAMALARI
Yazarlar: Esra AKARSU YAKAR, Süha YILMAZ
Cilt 7 , Sayı 4 , 2018 , Sayfalar -
Konular:
Anahtar Kelimeler:Resistance,Intolerance of ambiguity,Mindfulness,Higher education change
Özet: Öz
ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
KAYNAK GÖSTER
BibTex
@article{2018, title={ÜÇGEN EŞİTSİZLİĞİ’ NE YÖNELİK 6. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİKSEL DÜŞÜNME GELİŞİM AŞAMALARI}, volume={7}, number={0}, publisher={International Journal of New Trends in Arts, Sports & Science Education}, author={Esra AKARSU YAKAR, Süha YILMAZ}, year={2018} }
APA
Esra AKARSU YAKAR, Süha YILMAZ. (2018). ÜÇGEN EŞİTSİZLİĞİ’ NE YÖNELİK 6. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİKSEL DÜŞÜNME GELİŞİM AŞAMALARI (Vol. 7). Vol. 7. International Journal of New Trends in Arts, Sports & Science Education.
MLA
Esra AKARSU YAKAR, Süha YILMAZ. ÜÇGEN EŞİTSİZLİĞİ’ NE YÖNELİK 6. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİKSEL DÜŞÜNME GELİŞİM AŞAMALARI. no. 0, International Journal of New Trends in Arts, Sports & Science Education, 2018.