Türk Psikoloji Dergisi
Televizyon Reklamlarının Çocuklarca Anlaşma ve Değerlendirmesi
Yazarlar: Oya Tokgöz
Cilt 4 , Sayı 11-12 , 1980 , Sayfalar -
Konular:-
Anahtar Kelimeler:-
Özet: -
ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
KAYNAK GÖSTER
BibTex
@article{1980, title={Televizyon Reklamlarının Çocuklarca Anlaşma ve Değerlendirmesi}, volume={4}, publisher={Türk Psikoloji Dergisi}, author={Oya Tokgöz}, year={1980} }
APA
Oya Tokgöz. (1980). Televizyon Reklamlarının Çocuklarca Anlaşma ve Değerlendirmesi (Vol. 4). Vol. 4. Türk Psikoloji Dergisi.
MLA
Oya Tokgöz. Televizyon Reklamlarının Çocuklarca Anlaşma ve Değerlendirmesi. no., Türk Psikoloji Dergisi, 1980.