Türk Psikoloji Dergisi

Türk Psikoloji Dergisi

Televizyon Reklamlarının Çocuklarca Anlaşma ve Değerlendirmesi

Yazarlar: Oya Tokgöz

Cilt 4 , Sayı 11-12 , 1980 , Sayfalar -

Konular:-

Anahtar Kelimeler:-

Özet: -


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{1980, title={Televizyon Reklamlarının Çocuklarca Anlaşma ve Değerlendirmesi}, volume={4}, publisher={Türk Psikoloji Dergisi}, author={Oya Tokgöz}, year={1980} }
APA
KOPYALA
Oya Tokgöz. (1980). Televizyon Reklamlarının Çocuklarca Anlaşma ve Değerlendirmesi (Vol. 4). Vol. 4. Türk Psikoloji Dergisi.
MLA
KOPYALA
Oya Tokgöz. Televizyon Reklamlarının Çocuklarca Anlaşma ve Değerlendirmesi. no., Türk Psikoloji Dergisi, 1980.