Türk Psikoloji Dergisi

Türk Psikoloji Dergisi

Sağlıklı Yetişkinlerde Okuma Ve Fonemik-Harf Akıcılığı Üzerinde Eğitim Düzeyi Ve Cinsiyetin Rolü

Yazarlar: Ayşe Gül Güven, Özlem Cangökçe

Cilt 21 , Sayı 57 , 2006 , Sayfalar -

Konular:-

Anahtar Kelimeler:-

Özet: -


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2006, title={Sağlıklı Yetişkinlerde Okuma Ve Fonemik-Harf Akıcılığı Üzerinde Eğitim Düzeyi Ve Cinsiyetin Rolü}, volume={21}, publisher={Türk Psikoloji Dergisi}, author={Ayşe Gül Güven, Özlem Cangökçe}, year={2006} }
APA
KOPYALA
Ayşe Gül Güven, Özlem Cangökçe. (2006). Sağlıklı Yetişkinlerde Okuma Ve Fonemik-Harf Akıcılığı Üzerinde Eğitim Düzeyi Ve Cinsiyetin Rolü (Vol. 21). Vol. 21. Türk Psikoloji Dergisi.
MLA
KOPYALA
Ayşe Gül Güven, Özlem Cangökçe. Sağlıklı Yetişkinlerde Okuma Ve Fonemik-Harf Akıcılığı Üzerinde Eğitim Düzeyi Ve Cinsiyetin Rolü. no., Türk Psikoloji Dergisi, 2006.