R&S - Research Studies Anatolia Journal

R&S - Research Studies Anatolia Journal

GELENEKSEL REKLAMCILIK VE GERİLLA REKLAMCILIĞIN TÜKETİCİLERİN KALİTE ALGILARI İLE SATIN ALMA DAVRANIŞLARINA ETKİSİ

Yazarlar: Mustafa ERİNMEZ

Cilt 1 , Sayı 3 , 2018 , Sayfalar 438 - 447

Konular:Sosyal

DOI:10.33723/rs.466225

Anahtar Kelimeler:Marketing,Consumer,Guerilla Marketing,Purchasing Behavior,Traditional Advertising

Özet: Along with changes in the marketing field, the importance of consumers is increasing in all areas. The guerrilla marketing and advertising efforts aimed at capturing the consumer are aimed at aiming to change the consumer as well as being in the brand and buying behavior. Guerilla marketing is generally defined as the study put forward by non-traditional marketing methods to gain market share from competitors of small-scale enterprises. Guerilla advertising, one of the application areas of guerrilla marketing, is the transmission of messages intended to be sold to consumers without awakening the understanding of advertising. The purpose of researching this point is; traditional and guerrilla advertising in terms of consumers' quality perceptions and purchasing behavior within the relevant literature.


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Sonuçların tamamını görmek için Asos İndeks'e üye bir üniversite ağından erişim sağlamalısınız. Kurumunuzun üye olması veya kurumunuza ücretsiz deneme erişimi sağlanması için Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı ile iletişim kurabilirsiniz.
Dergi editörleri editör girişini kullanarak sisteme giriş yapabilirler. Editör girişi için tıklayınız.

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2018, title={GELENEKSEL REKLAMCILIK VE GERİLLA REKLAMCILIĞIN TÜKETİCİLERİN KALİTE ALGILARI İLE SATIN ALMA DAVRANIŞLARINA ETKİSİ}, volume={1}, number={3}, publisher={R&S - Research Studies Anatolia Journal}, author={Mustafa ERİNMEZ}, year={2018}, pages={438–447} }
APA
KOPYALA
Mustafa ERİNMEZ. (2018). GELENEKSEL REKLAMCILIK VE GERİLLA REKLAMCILIĞIN TÜKETİCİLERİN KALİTE ALGILARI İLE SATIN ALMA DAVRANIŞLARINA ETKİSİ (Vol. 1, pp. 438–447). Vol. 1, pp. 438–447. R&S - Research Studies Anatolia Journal.
MLA
KOPYALA
Mustafa ERİNMEZ. GELENEKSEL REKLAMCILIK VE GERİLLA REKLAMCILIĞIN TÜKETİCİLERİN KALİTE ALGILARI İLE SATIN ALMA DAVRANIŞLARINA ETKİSİ. no. 3, R&S - Research Studies Anatolia Journal, 2018, pp. 438–47.