Journal of Yaşar University

Journal of Yaşar University

CULTURAL CHANGE MANAGEMENT AND QUALITY IN THE TOURSM INDUSTRY

Yazarlar: Gökçe ÖZDEMİR, Gokce OZDEMİR

Cilt 2 , Sayı 5 , 2007 , Sayfalar 505 - 523

Konular:-

DOI:10.19168/jyu.92610

Anahtar Kelimeler:-

Özet: -


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2007, title={CULTURAL CHANGE MANAGEMENT AND QUALITY IN THE TOURSM INDUSTRY}, volume={2}, number={5}, publisher={Journal of Yaşar University}, author={Öğr. Gör. Gökçe ÖZDEMİR ,Gokce OZDEMİR}, year={2007}, pages={505–523} }
APA
KOPYALA
Öğr. Gör. Gökçe ÖZDEMİR ,Gokce OZDEMİR. (2007). CULTURAL CHANGE MANAGEMENT AND QUALITY IN THE TOURSM INDUSTRY (Vol. 2, pp. 505–523). Vol. 2, pp. 505–523. Journal of Yaşar University.
MLA
KOPYALA
Öğr. Gör. Gökçe ÖZDEMİR ,Gokce OZDEMİR. CULTURAL CHANGE MANAGEMENT AND QUALITY IN THE TOURSM INDUSTRY. no. 5, Journal of Yaşar University, 2007, pp. 505–23.