Journal of Yaşar University

Journal of Yaşar University

DESTİNASYON PAZARLAMASINDA İNTERNETİN ROLÜ

Yazarlar: Gökçe ÖZDEMİR

Cilt 2 , Sayı 8 , 2007 , Sayfalar 889 - 898

Konular:-

DOI:10.19168/jyu.11263

Anahtar Kelimeler:Turizm,Destinasyon,Destinasyon web-siteleri

Özet: -


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Sonuçların tamamını görmek için Asos İndeks'e üye bir üniversite ağından erişim sağlamalısınız. Kurumunuzun üye olması veya kurumunuza ücretsiz deneme erişimi sağlanması için Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı ile iletişim kurabilirsiniz.
Dergi editörleri editör girişini kullanarak sisteme giriş yapabilirler. Editör girişi için tıklayınız.

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2007, title={DESTİNASYON PAZARLAMASINDA İNTERNETİN ROLÜ}, volume={2}, number={8}, publisher={Journal of Yaşar University}, author={Yrd.Doç.Dr. Gökçe ÖZDEMİR}, year={2007}, pages={889–898} }
APA
KOPYALA
Yrd.Doç.Dr. Gökçe ÖZDEMİR. (2007). DESTİNASYON PAZARLAMASINDA İNTERNETİN ROLÜ (Vol. 2, pp. 889–898). Vol. 2, pp. 889–898. Journal of Yaşar University.
MLA
KOPYALA
Yrd.Doç.Dr. Gökçe ÖZDEMİR. DESTİNASYON PAZARLAMASINDA İNTERNETİN ROLÜ. no. 8, Journal of Yaşar University, 2007, pp. 889–98.