Journal of Yaşar University

Journal of Yaşar University

İŞLETME ÇALIŞANLARININ MÜŞTERİ OLMA GÜDÜSÜ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ

Yazarlar: Nedim Bayuk Ferit KÜÇÜK

Cilt 3 , Sayı 11 , 2008 , Sayfalar 1575 - 1586

Konular:-

DOI:10.19168/jyu.53807

Anahtar Kelimeler:Müşteri Olma Güdüsü,Müşteri İlişkileri,İşletme Çalışanları

Özet: -


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Sonuçların tamamını görmek için Asos İndeks'e üye bir üniversite ağından erişim sağlamalısınız. Kurumunuzun üye olması veya kurumunuza ücretsiz deneme erişimi sağlanması için Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı ile iletişim kurabilirsiniz.
Dergi editörleri editör girişini kullanarak sisteme giriş yapabilirler. Editör girişi için tıklayınız.

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2008, title={İŞLETME ÇALIŞANLARININ MÜŞTERİ OLMA GÜDÜSÜ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ}, volume={3}, number={11}, publisher={Journal of Yaşar University}, author={Nedim Bayuk Ferit KÜÇÜK}, year={2008}, pages={1575–1586} }
APA
KOPYALA
Nedim Bayuk Ferit KÜÇÜK. (2008). İŞLETME ÇALIŞANLARININ MÜŞTERİ OLMA GÜDÜSÜ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ (Vol. 3, pp. 1575–1586). Vol. 3, pp. 1575–1586. Journal of Yaşar University.
MLA
KOPYALA
Nedim Bayuk Ferit KÜÇÜK. İŞLETME ÇALIŞANLARININ MÜŞTERİ OLMA GÜDÜSÜ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ. no. 11, Journal of Yaşar University, 2008, pp. 1575–86.