Journal of Yaşar University

Journal of Yaşar University

USER GENERATED CONTENT IN TOURISM MARKETING

Yazarlar: Özlem ALİKILIÇ

Cilt 3 , Sayı 9 , 2008 , Sayfalar 1061 - 1080

Konular:-

DOI:10.19168/jyu.40427

Anahtar Kelimeler:WOMM,Marketing,User Generated Content,Tourism,Blog

Özet: en


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2008, title={USER GENERATED CONTENT IN TOURISM MARKETING}, volume={3}, number={9}, publisher={Journal of Yaşar University}, author={Dr. Özlem ALİKILIÇ}, year={2008}, pages={1061–1080} }
APA
KOPYALA
Dr. Özlem ALİKILIÇ. (2008). USER GENERATED CONTENT IN TOURISM MARKETING (Vol. 3, pp. 1061–1080). Vol. 3, pp. 1061–1080. Journal of Yaşar University.
MLA
KOPYALA
Dr. Özlem ALİKILIÇ. USER GENERATED CONTENT IN TOURISM MARKETING. no. 9, Journal of Yaşar University, 2008, pp. 1061–80.