Journal of Yaşar University
BİLGİ İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ İLE REKLAM AJANSLARININ DEĞİŞEN YÜZÜ: İNTERAKTİF AJANSLAR AVENUE A / RAZORFISH İNTERAKTİF AJANS ÖRNEĞİ
Yazarlar: Ebru GÖKALİLER, Ayda SABUNCUOĞLU
Cilt 3 , Sayı 10 , 2008 , Sayfalar 1313 - 1330
Konular:-
DOI:10.19168/jyu.74618
Anahtar Kelimeler:Reklam,Interaktif ajanslar,Bilgi iletişim teknolojileri,Internet
Özet: -
ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
KAYNAK GÖSTER
BibTex
@article{2008, title={BİLGİ İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ İLE REKLAM AJANSLARININ DEĞİŞEN YÜZÜ: İNTERAKTİF AJANSLAR AVENUE A / RAZORFISH İNTERAKTİF AJANS ÖRNEĞİ}, volume={3}, number={10}, publisher={Journal of Yaşar University}, author={Öğr. Gör. Ebru GÖKALİLER,Öğr. Gör. Ayda SABUNCUOĞLU}, year={2008}, pages={1313–1330} }
APA
Öğr. Gör. Ebru GÖKALİLER,Öğr. Gör. Ayda SABUNCUOĞLU. (2008). BİLGİ İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ İLE REKLAM AJANSLARININ DEĞİŞEN YÜZÜ: İNTERAKTİF AJANSLAR AVENUE A / RAZORFISH İNTERAKTİF AJANS ÖRNEĞİ (Vol. 3, pp. 1313–1330). Vol. 3, pp. 1313–1330. Journal of Yaşar University.
MLA
Öğr. Gör. Ebru GÖKALİLER,Öğr. Gör. Ayda SABUNCUOĞLU. BİLGİ İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ İLE REKLAM AJANSLARININ DEĞİŞEN YÜZÜ: İNTERAKTİF AJANSLAR AVENUE A / RAZORFISH İNTERAKTİF AJANS ÖRNEĞİ. no. 10, Journal of Yaşar University, 2008, pp. 1313–30.