Journal of Yaşar University

Journal of Yaşar University

BİLGİ İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ İLE REKLAM AJANSLARININ DEĞİŞEN YÜZÜ: İNTERAKTİF AJANSLAR AVENUE A / RAZORFISH İNTERAKTİF AJANS ÖRNEĞİ

Yazarlar: Ebru GÖKALİLER, Ayda SABUNCUOĞLU

Cilt 3 , Sayı 10 , 2008 , Sayfalar 1313 - 1330

Konular:-

DOI:10.19168/jyu.74618

Anahtar Kelimeler:Reklam,Interaktif ajanslar,Bilgi iletişim teknolojileri,Internet

Özet: -


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2008, title={BİLGİ İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ İLE REKLAM AJANSLARININ DEĞİŞEN YÜZÜ: İNTERAKTİF AJANSLAR AVENUE A / RAZORFISH İNTERAKTİF AJANS ÖRNEĞİ}, volume={3}, number={10}, publisher={Journal of Yaşar University}, author={Öğr. Gör. Ebru GÖKALİLER,Öğr. Gör. Ayda SABUNCUOĞLU}, year={2008}, pages={1313–1330} }
APA
KOPYALA
Öğr. Gör. Ebru GÖKALİLER,Öğr. Gör. Ayda SABUNCUOĞLU. (2008). BİLGİ İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ İLE REKLAM AJANSLARININ DEĞİŞEN YÜZÜ: İNTERAKTİF AJANSLAR AVENUE A / RAZORFISH İNTERAKTİF AJANS ÖRNEĞİ (Vol. 3, pp. 1313–1330). Vol. 3, pp. 1313–1330. Journal of Yaşar University.
MLA
KOPYALA
Öğr. Gör. Ebru GÖKALİLER,Öğr. Gör. Ayda SABUNCUOĞLU. BİLGİ İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ İLE REKLAM AJANSLARININ DEĞİŞEN YÜZÜ: İNTERAKTİF AJANSLAR AVENUE A / RAZORFISH İNTERAKTİF AJANS ÖRNEĞİ. no. 10, Journal of Yaşar University, 2008, pp. 1313–30.