Journal of Yaşar University

Journal of Yaşar University

REKLAMCILIK MESLEĞİNE YÖNELİK ETİK ALGI VE TUTUMLAR

Yazarlar: Sibel HOŞTUT

Cilt 6 , Sayı 22 , 2011 , Sayfalar 3699 - 3711

Konular:-

DOI:10.19168/jyu.86817

Anahtar Kelimeler:Reklam,Etik,Öğrenci,Algı,Tutum

Özet: -


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2011, title={REKLAMCILIK MESLEĞİNE YÖNELİK ETİK ALGI VE TUTUMLAR}, volume={6}, number={22}, publisher={Journal of Yaşar University}, author={Sibel HOŞTUT}, year={2011}, pages={3699–3711} }
APA
KOPYALA
Sibel HOŞTUT. (2011). REKLAMCILIK MESLEĞİNE YÖNELİK ETİK ALGI VE TUTUMLAR (Vol. 6, pp. 3699–3711). Vol. 6, pp. 3699–3711. Journal of Yaşar University.
MLA
KOPYALA
Sibel HOŞTUT. REKLAMCILIK MESLEĞİNE YÖNELİK ETİK ALGI VE TUTUMLAR. no. 22, Journal of Yaşar University, 2011, pp. 3699–711.