Journal of Yaşar University
REKLAMCILIK MESLEĞİNE YÖNELİK ETİK ALGI VE TUTUMLAR
Yazarlar: Sibel HOŞTUT
Cilt 6 , Sayı 22 , 2011 , Sayfalar 3699 - 3711
Konular:-
DOI:10.19168/jyu.86817
Anahtar Kelimeler:Reklam,Etik,Öğrenci,Algı,Tutum
Özet: -
ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
KAYNAK GÖSTER
BibTex
@article{2011, title={REKLAMCILIK MESLEĞİNE YÖNELİK ETİK ALGI VE TUTUMLAR}, volume={6}, number={22}, publisher={Journal of Yaşar University}, author={Sibel HOŞTUT}, year={2011}, pages={3699–3711} }
APA
Sibel HOŞTUT. (2011). REKLAMCILIK MESLEĞİNE YÖNELİK ETİK ALGI VE TUTUMLAR (Vol. 6, pp. 3699–3711). Vol. 6, pp. 3699–3711. Journal of Yaşar University.
MLA
Sibel HOŞTUT. REKLAMCILIK MESLEĞİNE YÖNELİK ETİK ALGI VE TUTUMLAR. no. 22, Journal of Yaşar University, 2011, pp. 3699–711.