Journal of Yaşar University

Journal of Yaşar University

REKLAM ENDÜSTRİSİNDE PİYASANIN DÜZENLENMESİ:REKLAM ENDÜSTRİSİ ÖRNEĞİNDE REKABET KURULU KARARINA DAYALI BİR ÇÖZÜMLEME

Yazarlar: Yeşim ÇELİK

Cilt 6 , Sayı 24 , 2011 , Sayfalar 0 - 4100

Konular:-

DOI:10.19168/jyu.68861

Anahtar Kelimeler:-

Özet: -


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2011, title={REKLAM ENDÜSTRİSİNDE PİYASANIN DÜZENLENMESİ:REKLAM ENDÜSTRİSİ ÖRNEĞİNDE REKABET KURULU KARARINA DAYALI BİR ÇÖZÜMLEME}, volume={6}, number={24}, publisher={Journal of Yaşar University}, author={Yeşim ÇELİK}, year={2011}, pages={0–4100} }
APA
KOPYALA
Yeşim ÇELİK. (2011). REKLAM ENDÜSTRİSİNDE PİYASANIN DÜZENLENMESİ:REKLAM ENDÜSTRİSİ ÖRNEĞİNDE REKABET KURULU KARARINA DAYALI BİR ÇÖZÜMLEME (Vol. 6, pp. 0–4100). Vol. 6, pp. 0–4100. Journal of Yaşar University.
MLA
KOPYALA
Yeşim ÇELİK. REKLAM ENDÜSTRİSİNDE PİYASANIN DÜZENLENMESİ:REKLAM ENDÜSTRİSİ ÖRNEĞİNDE REKABET KURULU KARARINA DAYALI BİR ÇÖZÜMLEME. no. 24, Journal of Yaşar University, 2011, pp. 0–4100.