Journal of Yaşar University

Journal of Yaşar University

MARKA İMAJININ MARKA GÜVENİNE ETKİSİ

Yazarlar: Yeşim ULUSU

Cilt 6 , Sayı 24 , 2011 , Sayfalar 3932 - 3950

Konular:-

DOI:10.19168/jyu.71241

Anahtar Kelimeler:Marka güveni,Marka imajı,Çay sektörü

Özet: -


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Sonuçların tamamını görmek için Asos İndeks'e üye bir üniversite ağından erişim sağlamalısınız. Kurumunuzun üye olması veya kurumunuza ücretsiz deneme erişimi sağlanması için Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı ile iletişim kurabilirsiniz.
Dergi editörleri editör girişini kullanarak sisteme giriş yapabilirler. Editör girişi için tıklayınız.

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2011, title={MARKA İMAJININ MARKA GÜVENİNE ETKİSİ}, volume={6}, number={24}, publisher={Journal of Yaşar University}, author={Yeşim ULUSU}, year={2011}, pages={3932–3950} }
APA
KOPYALA
Yeşim ULUSU. (2011). MARKA İMAJININ MARKA GÜVENİNE ETKİSİ (Vol. 6, pp. 3932–3950). Vol. 6, pp. 3932–3950. Journal of Yaşar University.
MLA
KOPYALA
Yeşim ULUSU. MARKA İMAJININ MARKA GÜVENİNE ETKİSİ. no. 24, Journal of Yaşar University, 2011, pp. 3932–50.