Journal of Yaşar University
MARKA İMAJININ MARKA GÜVENİNE ETKİSİ
Yazarlar: Yeşim ULUSU
Cilt 6 , Sayı 24 , 2011 , Sayfalar 3932 - 3950
Konular:-
DOI:10.19168/jyu.71241
Anahtar Kelimeler:Marka güveni,Marka imajı,Çay sektörü
Özet: -
ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Sonuçların tamamını görmek için Asos İndeks'e üye bir üniversite ağından erişim sağlamalısınız. Kurumunuzun üye olması veya kurumunuza ücretsiz deneme erişimi sağlanması için Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı ile iletişim kurabilirsiniz.
Dergi editörleri editör girişini kullanarak sisteme giriş yapabilirler. Editör girişi için tıklayınız.
Dergi editörleri editör girişini kullanarak sisteme giriş yapabilirler. Editör girişi için tıklayınız.
KAYNAK GÖSTER
BibTex
@article{2011, title={MARKA İMAJININ MARKA GÜVENİNE ETKİSİ}, volume={6}, number={24}, publisher={Journal of Yaşar University}, author={Yeşim ULUSU}, year={2011}, pages={3932–3950} }
APA
Yeşim ULUSU. (2011). MARKA İMAJININ MARKA GÜVENİNE ETKİSİ (Vol. 6, pp. 3932–3950). Vol. 6, pp. 3932–3950. Journal of Yaşar University.
MLA
Yeşim ULUSU. MARKA İMAJININ MARKA GÜVENİNE ETKİSİ. no. 24, Journal of Yaşar University, 2011, pp. 3932–50.