Journal of Yaşar University
YEŞİL REKLAMA YÖNELİK TUTUM: ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNE BİR UYGULAMA
Yazarlar: yeşim Ulusu Dilara KÖKSAL, Yeşim ULUSU
Cilt 7 , Sayı 27 , 2012 , Sayfalar 4642 - 4669
Konular:-
DOI:10.19168/jyu.85414
Anahtar Kelimeler:Yeşil reklam,Yeşil reklama yönelik tutum
Özet: -
ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Sonuçların tamamını görmek için Asos İndeks'e üye bir üniversite ağından erişim sağlamalısınız. Kurumunuzun üye olması veya kurumunuza ücretsiz deneme erişimi sağlanması için Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı ile iletişim kurabilirsiniz.
Dergi editörleri editör girişini kullanarak sisteme giriş yapabilirler. Editör girişi için tıklayınız.
Dergi editörleri editör girişini kullanarak sisteme giriş yapabilirler. Editör girişi için tıklayınız.
KAYNAK GÖSTER
BibTex
@article{2012, title={YEŞİL REKLAMA YÖNELİK TUTUM: ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNE BİR UYGULAMA}, volume={7}, number={27}, publisher={Journal of Yaşar University}, author={ yeşim Ulusu Dilara KÖKSAL,Yeşim ULUSU}, year={2012}, pages={4642–4669} }
APA
yeşim Ulusu Dilara KÖKSAL,Yeşim ULUSU. (2012). YEŞİL REKLAMA YÖNELİK TUTUM: ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNE BİR UYGULAMA (Vol. 7, pp. 4642–4669). Vol. 7, pp. 4642–4669. Journal of Yaşar University.
MLA
yeşim Ulusu Dilara KÖKSAL,Yeşim ULUSU. YEŞİL REKLAMA YÖNELİK TUTUM: ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNE BİR UYGULAMA. no. 27, Journal of Yaşar University, 2012, pp. 4642–69.