Journal of Yaşar University

Journal of Yaşar University

TÜKETİCİLERİN ÇEVRESEL SORUMLULUKLARININ YEŞİL REKLAMLARA YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİ: ESKİŞEHİR ÖRNEĞİ

Yazarlar: Ozlem KUKRER

Cilt 7 , Sayı 26 , 2012 , Sayfalar 4505 - 4525

Konular:-

DOI:10.19168/jyu.42653

Anahtar Kelimeler:Tüketicilerin Çevresel Sorumluluğu,Yeşil/Çevreci Reklam

Özet: -


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2012, title={TÜKETİCİLERİN ÇEVRESEL SORUMLULUKLARININ YEŞİL REKLAMLARA YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİ: ESKİŞEHİR ÖRNEĞİ}, volume={7}, number={26}, publisher={Journal of Yaşar University}, author={Ozlem KUKRER}, year={2012}, pages={4505–4525} }
APA
KOPYALA
Ozlem KUKRER. (2012). TÜKETİCİLERİN ÇEVRESEL SORUMLULUKLARININ YEŞİL REKLAMLARA YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİ: ESKİŞEHİR ÖRNEĞİ (Vol. 7, pp. 4505–4525). Vol. 7, pp. 4505–4525. Journal of Yaşar University.
MLA
KOPYALA
Ozlem KUKRER. TÜKETİCİLERİN ÇEVRESEL SORUMLULUKLARININ YEŞİL REKLAMLARA YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİ: ESKİŞEHİR ÖRNEĞİ. no. 26, Journal of Yaşar University, 2012, pp. 4505–25.