Journal of Yaşar University
TÜKETİCİLERİN ÇEVRESEL SORUMLULUKLARININ YEŞİL REKLAMLARA YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİ: ESKİŞEHİR ÖRNEĞİ
Yazarlar: Ozlem KUKRER
Cilt 7 , Sayı 26 , 2012 , Sayfalar 4505 - 4525
Konular:-
DOI:10.19168/jyu.42653
Anahtar Kelimeler:Tüketicilerin Çevresel Sorumluluğu,Yeşil/Çevreci Reklam
Özet: -
ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
KAYNAK GÖSTER
BibTex
@article{2012, title={TÜKETİCİLERİN ÇEVRESEL SORUMLULUKLARININ YEŞİL REKLAMLARA YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİ: ESKİŞEHİR ÖRNEĞİ}, volume={7}, number={26}, publisher={Journal of Yaşar University}, author={Ozlem KUKRER}, year={2012}, pages={4505–4525} }
APA
Ozlem KUKRER. (2012). TÜKETİCİLERİN ÇEVRESEL SORUMLULUKLARININ YEŞİL REKLAMLARA YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİ: ESKİŞEHİR ÖRNEĞİ (Vol. 7, pp. 4505–4525). Vol. 7, pp. 4505–4525. Journal of Yaşar University.
MLA
Ozlem KUKRER. TÜKETİCİLERİN ÇEVRESEL SORUMLULUKLARININ YEŞİL REKLAMLARA YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİ: ESKİŞEHİR ÖRNEĞİ. no. 26, Journal of Yaşar University, 2012, pp. 4505–25.