Journal of Yaşar University
MARKA GÜVENİ, MARKA MEMNUNİYETİ VE MÜŞTERİ DEĞERİNİN TÜKETİCİLERİN MARKA SADAKATİ ÜZERİNE ETKİSİ
Yazarlar: Selim Said Eren Aydin ERGE
Cilt 7 , Sayı 26 , 2012 , Sayfalar 4455 - 4482
Konular:-
DOI:10.19168/jyu.39018
Anahtar Kelimeler:Marka sadakati,Marka güveni,Marka memnuniyeti,Müşteri değeri
Özet: -
ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Sonuçların tamamını görmek için Asos İndeks'e üye bir üniversite ağından erişim sağlamalısınız. Kurumunuzun üye olması veya kurumunuza ücretsiz deneme erişimi sağlanması için Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı ile iletişim kurabilirsiniz.
Dergi editörleri editör girişini kullanarak sisteme giriş yapabilirler. Editör girişi için tıklayınız.
Dergi editörleri editör girişini kullanarak sisteme giriş yapabilirler. Editör girişi için tıklayınız.
KAYNAK GÖSTER
BibTex
@article{2012, title={MARKA GÜVENİ, MARKA MEMNUNİYETİ VE MÜŞTERİ DEĞERİNİN TÜKETİCİLERİN MARKA SADAKATİ ÜZERİNE ETKİSİ}, volume={7}, number={26}, publisher={Journal of Yaşar University}, author={Selim Said Eren Aydin ERGE}, year={2012}, pages={4455–4482} }
APA
Selim Said Eren Aydin ERGE. (2012). MARKA GÜVENİ, MARKA MEMNUNİYETİ VE MÜŞTERİ DEĞERİNİN TÜKETİCİLERİN MARKA SADAKATİ ÜZERİNE ETKİSİ (Vol. 7, pp. 4455–4482). Vol. 7, pp. 4455–4482. Journal of Yaşar University.
MLA
Selim Said Eren Aydin ERGE. MARKA GÜVENİ, MARKA MEMNUNİYETİ VE MÜŞTERİ DEĞERİNİN TÜKETİCİLERİN MARKA SADAKATİ ÜZERİNE ETKİSİ. no. 26, Journal of Yaşar University, 2012, pp. 4455–82.