Journal of Yaşar University
OTEL İŞLETMELERİNDE MÜŞTERİ ŞİKAYETLERİ VE ŞİKAYETLERİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar: Burhan Kiliç Serap OK
Cilt 7 , Sayı 25 , 2012 , Sayfalar 4189 - 4202
Konular:-
DOI:10.19168/jyu.41522
Anahtar Kelimeler:Otel işletmeleri,Müşteri Şikâyetleri,Müşterilerin Şikâyet Bildirimleri,Müşteri
Özet: -
ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Sonuçların tamamını görmek için Asos İndeks'e üye bir üniversite ağından erişim sağlamalısınız. Kurumunuzun üye olması veya kurumunuza ücretsiz deneme erişimi sağlanması için Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı ile iletişim kurabilirsiniz.
Dergi editörleri editör girişini kullanarak sisteme giriş yapabilirler. Editör girişi için tıklayınız.
Dergi editörleri editör girişini kullanarak sisteme giriş yapabilirler. Editör girişi için tıklayınız.
KAYNAK GÖSTER
BibTex
@article{2012, title={OTEL İŞLETMELERİNDE MÜŞTERİ ŞİKAYETLERİ VE ŞİKAYETLERİN DEĞERLENDİRİLMESİ}, volume={7}, number={25}, publisher={Journal of Yaşar University}, author={Burhan Kiliç Serap OK}, year={2012}, pages={4189–4202} }
APA
Burhan Kiliç Serap OK. (2012). OTEL İŞLETMELERİNDE MÜŞTERİ ŞİKAYETLERİ VE ŞİKAYETLERİN DEĞERLENDİRİLMESİ (Vol. 7, pp. 4189–4202). Vol. 7, pp. 4189–4202. Journal of Yaşar University.
MLA
Burhan Kiliç Serap OK. OTEL İŞLETMELERİNDE MÜŞTERİ ŞİKAYETLERİ VE ŞİKAYETLERİN DEĞERLENDİRİLMESİ. no. 25, Journal of Yaşar University, 2012, pp. 4189–202.