Journal of Yaşar University

Journal of Yaşar University

OTEL İŞLETMELERİNDE MÜŞTERİ ŞİKAYETLERİ VE ŞİKAYETLERİN DEĞERLENDİRİLMESİ

Yazarlar: Burhan Kiliç Serap OK

Cilt 7 , Sayı 25 , 2012 , Sayfalar 4189 - 4202

Konular:-

DOI:10.19168/jyu.41522

Anahtar Kelimeler:Otel işletmeleri,Müşteri Şikâyetleri,Müşterilerin Şikâyet Bildirimleri,Müşteri

Özet: -


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Sonuçların tamamını görmek için Asos İndeks'e üye bir üniversite ağından erişim sağlamalısınız. Kurumunuzun üye olması veya kurumunuza ücretsiz deneme erişimi sağlanması için Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı ile iletişim kurabilirsiniz.
Dergi editörleri editör girişini kullanarak sisteme giriş yapabilirler. Editör girişi için tıklayınız.

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2012, title={OTEL İŞLETMELERİNDE MÜŞTERİ ŞİKAYETLERİ VE ŞİKAYETLERİN DEĞERLENDİRİLMESİ}, volume={7}, number={25}, publisher={Journal of Yaşar University}, author={Burhan Kiliç Serap OK}, year={2012}, pages={4189–4202} }
APA
KOPYALA
Burhan Kiliç Serap OK. (2012). OTEL İŞLETMELERİNDE MÜŞTERİ ŞİKAYETLERİ VE ŞİKAYETLERİN DEĞERLENDİRİLMESİ (Vol. 7, pp. 4189–4202). Vol. 7, pp. 4189–4202. Journal of Yaşar University.
MLA
KOPYALA
Burhan Kiliç Serap OK. OTEL İŞLETMELERİNDE MÜŞTERİ ŞİKAYETLERİ VE ŞİKAYETLERİN DEĞERLENDİRİLMESİ. no. 25, Journal of Yaşar University, 2012, pp. 4189–202.