Journal of Yaşar University

Journal of Yaşar University

YAPISAL GÜÇLENDİRME VE PSİKOLOJİK GÜÇLENDİRME ÖLÇEKLERİNİN GEÇERLİLİK VE GÜVENİLİRLİK ANALİZLERİ

Yazarlar: OLCA SÜRGEVİL EBRU TOLAY MERT TOPOYAN

Cilt 8 , Sayı 31 , 2013 , Sayfalar 0 - 5391

Konular:-

DOI:10.19168/jyu.47361

Anahtar Kelimeler:Structural Empowerment,Psychological Empowerment,Validity,Reliability,CWEQ-II,PES.

Özet: This study aims to perform validity and reliability analysis of Laschinger’s Structural Empowerment Scale (Conditions Of Work Effectiveness Questionnaire-II - CWEQ-II) and Spreitzer’s Psychological Empowerment Scale (PES) in order to adapt the both scales to the Turkish language. According to the results, although original structural empowerment scale of CWEQ-II has good fit indices, it is more successfully explained the structural empowerment by forced six-factor structure. Also, psychological empowerment scale is confirmed as an appropriate structure by its original scale.


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Sonuçların tamamını görmek için Asos İndeks'e üye bir üniversite ağından erişim sağlamalısınız. Kurumunuzun üye olması veya kurumunuza ücretsiz deneme erişimi sağlanması için Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı ile iletişim kurabilirsiniz.
Dergi editörleri editör girişini kullanarak sisteme giriş yapabilirler. Editör girişi için tıklayınız.

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2013, title={YAPISAL GÜÇLENDİRME VE PSİKOLOJİK GÜÇLENDİRME ÖLÇEKLERİNİN GEÇERLİLİK VE GÜVENİLİRLİK ANALİZLERİ}, volume={8}, number={31}, publisher={Journal of Yaşar University}, author={OLCA SÜRGEVİL EBRU TOLAY MERT TOPOYAN}, year={2013}, pages={0–5391} }
APA
KOPYALA
OLCA SÜRGEVİL EBRU TOLAY MERT TOPOYAN. (2013). YAPISAL GÜÇLENDİRME VE PSİKOLOJİK GÜÇLENDİRME ÖLÇEKLERİNİN GEÇERLİLİK VE GÜVENİLİRLİK ANALİZLERİ (Vol. 8, pp. 0–5391). Vol. 8, pp. 0–5391. Journal of Yaşar University.
MLA
KOPYALA
OLCA SÜRGEVİL EBRU TOLAY MERT TOPOYAN. YAPISAL GÜÇLENDİRME VE PSİKOLOJİK GÜÇLENDİRME ÖLÇEKLERİNİN GEÇERLİLİK VE GÜVENİLİRLİK ANALİZLERİ. no. 31, Journal of Yaşar University, 2013, pp. 0–5391.