Journal of Yaşar University

Journal of Yaşar University

Spor Kulüpleri Ve Marka: İletişim Fakültesi Öğrencileri Örneğinde Bir Araştırma

Yazarlar: Fuat USTAKARA, Mustafa AYDEMIR

Cilt 11 , Sayı 41 , 2016 , Sayfalar 16 - 29

Konular:-

DOI:10.19168/jyu.66946

Anahtar Kelimeler:Marka,Marka Değeri,Spor Kulübü,Araştırma

Özet: Küreselleşmenin kazandırdığı ivmeyle büyük bir ekonomik güce dönüşen spor sektörü, spor kulüplerinin marka olma pozisyonunu da beraberinde getirmektedir. Günümüzde dünyanın her köşesinden geniş bir taraftar kitlesine sahip özellikle futbol kulüplerinin ekonomik gelişmişlikleri, bir güç göstergesi olarak marka olgusuyla açıklanabilir. Spor kulüplerinin stratejik iletişim çalışmaları, marka olgusunun yerleşmesi için önem taşımaktadır. Bu çalışma, spor kulüpleri ile marka ilişkisini kurmaya yönelik olarak yapılandırılmaktadır. İletişim Fakültesi öğrencilerine uygulanan bir anketin sonuçlarına göre, katılımcılar marka olgusunda daha çok somut değerleri ve spor kulüpleri olgusunda daha çok soyut değerleri öne çıkarmaktadır. Bir başka sonuca göre, spor kulüplerinin sosyal ağlar üzerinden takibi markaya görece daha çok yapılmaktadır. Çalışma, spor kulüplerinin marka iletişiminin önemi üzerine eğilmektedir.         


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2016, title={Spor Kulüpleri Ve Marka: İletişim Fakültesi Öğrencileri Örneğinde Bir Araştırma}, volume={11}, number={41}, publisher={Journal of Yaşar University}, author={Fuat USTAKARA,Mustafa AYDEMIR}, year={2016}, pages={16–29} }
APA
KOPYALA
Fuat USTAKARA,Mustafa AYDEMIR. (2016). Spor Kulüpleri Ve Marka: İletişim Fakültesi Öğrencileri Örneğinde Bir Araştırma (Vol. 11, pp. 16–29). Vol. 11, pp. 16–29. Journal of Yaşar University.
MLA
KOPYALA
Fuat USTAKARA,Mustafa AYDEMIR. Spor Kulüpleri Ve Marka: İletişim Fakültesi Öğrencileri Örneğinde Bir Araştırma. no. 41, Journal of Yaşar University, 2016, pp. 16–29.