Journal of Yaşar University

Journal of Yaşar University

SOSYAL MEDYADA KİŞİSEL MARKALAMA: NUSR-ET INSTAGRAM ÖRNEĞİ

Yazarlar: Feyyaz KAYA, Y. Zafer Can UĞURHAN, Sevil UZOĞLU BAYÇU

Cilt 14 , Sayı 54 , 2019 , Sayfalar 196 - 207

Konular:Sosyal

DOI:10.19168/jyasar.449649

Anahtar Kelimeler:Kişisel Markalama,Kişisel Pazarlama,Sosyal Medya,Instagram

Özet: Kişisel markalama, günümüzde gittikçe önem kazanan bir kavram haline gelirken, kişisel markaların yaratılmasında, geliştirilmesinde ve büyütülmesinde sosyal ağlar da çok kullanışlı ve uygun maliyetli bir platform olarak karşımıza çıkmaktadır. Bu nedenle sosyal ağlara bağlı bir topluma nasıl aktif bir katılım sağlanacağının anlaşılması önemlidir. Bu çalışma, sosyal ağların kişisel markalama kavramı bağlamında nasıl kullanıldığını incelemektedir. Sosyal ağları kullanan kişisel markaların, çevrimiçi çalışmalarında yeni kariyer fırsatları, ortaklıkları ve takipçileriyle başarılarını nasıl arttırdığını analiz etmekte ve ayrıca sosyal medyanın güçlü bir kişisel markanın inşasında nasıl kullanılabileceğini göstermektedir. Bu kapsamda Nusr-et resmi Instagram hesabı kişisel markalama kavramı bağlamında içerik analizi yöntemi kullanılarak incelenmiştir. 


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Sonuçların tamamını görmek için Asos İndeks'e üye bir üniversite ağından erişim sağlamalısınız. Kurumunuzun üye olması veya kurumunuza ücretsiz deneme erişimi sağlanması için Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı ile iletişim kurabilirsiniz.
Dergi editörleri editör girişini kullanarak sisteme giriş yapabilirler. Editör girişi için tıklayınız.

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2019, title={SOSYAL MEDYADA KİŞİSEL MARKALAMA: NUSR-ET INSTAGRAM ÖRNEĞİ}, volume={14}, number={54}, publisher={Journal of Yaşar University}, author={Feyyaz KAYA,Y. Zafer Can UĞURHAN,Sevil UZOĞLU BAYÇU}, year={2019}, pages={196–207} }
APA
KOPYALA
Feyyaz KAYA,Y. Zafer Can UĞURHAN,Sevil UZOĞLU BAYÇU. (2019). SOSYAL MEDYADA KİŞİSEL MARKALAMA: NUSR-ET INSTAGRAM ÖRNEĞİ (Vol. 14, pp. 196–207). Vol. 14, pp. 196–207. Journal of Yaşar University.
MLA
KOPYALA
Feyyaz KAYA,Y. Zafer Can UĞURHAN,Sevil UZOĞLU BAYÇU. SOSYAL MEDYADA KİŞİSEL MARKALAMA: NUSR-ET INSTAGRAM ÖRNEĞİ. no. 54, Journal of Yaşar University, 2019, pp. 196–207.