Journal of Yaşar University

Journal of Yaşar University

Ülke Marka Kişiliği: İsveç’te Türkiye Algısı

Yazarlar: Elem Demir

Cilt 14 , Sayı 54 , 2019 , Sayfalar 168 - 179

Konular:-

DOI:10.19168/jyasar.376916

Anahtar Kelimeler:Marka Kişiliği,Ülke Marka Kişiliği,İsveç,Türkiye

Özet: Bu çalışmanın temel amacı, Türkiye marka kişiliğinin İsveç vatandaşları tarafından nasıl algılandığını belirlemektir. Bu kapsamda, İsveç vatandaşlarının Türkiye’yi daha önce ziyaret etme/etmeme durumları ve demografik özellikleri ile ülke marka kişiliği arasındaki ilişkiyi ortaya koymak hedeflenmiştir. Çalışma anket yöntemiyle 396 denekle gerçekleşmiştir. Elde edilen verilere SPSS paket programı ile faktör analizi, t-test ve ANOVA testleri uygulanmıştır. Araştırma sonucunda ülke marka kişiliği faktörlerinin katılımcılar arasında farklı algılandığı tespit edilmiştir.


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2019, title={Ülke Marka Kişiliği: İsveç’te Türkiye Algısı}, volume={14}, number={54}, publisher={Journal of Yaşar University}, author={Elem Demir}, year={2019}, pages={168–179} }
APA
KOPYALA
Elem Demir. (2019). Ülke Marka Kişiliği: İsveç’te Türkiye Algısı (Vol. 14, pp. 168–179). Vol. 14, pp. 168–179. Journal of Yaşar University.
MLA
KOPYALA
Elem Demir. Ülke Marka Kişiliği: İsveç’te Türkiye Algısı. no. 54, Journal of Yaşar University, 2019, pp. 168–79.