Temel Eğitim
Yazarlar: Sümeyra AKKAYA, Zeynep TAN, Metin KAPIDERE
Konular:Eğitim, Bilimsel Disiplinler
DOI:10.52105/temelegitim.11.4
Anahtar Kelimeler:Dijital Oyun,Oyun Temelli Öğrenme,Dijital Oyun Temelli Öğrenme,Sınıf Öğretmeni
Özet: Bu çalışmada, dijital oyun temelli öğretime ilişkin sınıf öğretmenlerinin görüşlerini incelemek amaçlanmaktadır. Nitel araştırma yaklaşımı benimsenmiş araştırmanın modeli durum çalışmasıdır. Çalışmanın amacı kapsamında amaçlı örnekleme yöntemlerinden ölçüt örnekleme yöntemiyle seçilen sınıf öğretmenlerinden gönüllülük esasına dayalı olarak görüş alınmıştır. Araştırmanın katılımcılarını 2020-2021 eğitim öğretim yılında Milli Eğitim Bakanlı bünyesinde çalışmakta olan 30 sınıf öğretmeni oluşturmaktadır. Veri toplama aracı olarak yarı yapılandırılmış görüşme formu kullanılmıştır. Toplanan veriler içerik analizi yöntemiyle analiz edilmiştir. Elde edilen bulgular doğrultusunda sonuç ve önerilere yer verilmiştir.