Temel Eğitim

Temel Eğitim

Examination of Primary-School Teachers’ Views on Digital Game-Based Teaching

Yazarlar: Sümeyra AKKAYA, Zeynep TAN, Metin KAPIDERE

Cilt - , Sayı 11 , 2021 , Sayfalar 39 - 55

Konular:Eğitim, Bilimsel Disiplinler

DOI:10.52105/temelegitim.11.4

Anahtar Kelimeler:Dijital Oyun,Oyun Temelli Öğrenme,Dijital Oyun Temelli Öğrenme,Sınıf Öğretmeni

Özet: Bu çalışmada, dijital oyun temelli öğretime ilişkin sınıf öğretmenlerinin görüşlerini incelemek amaçlanmaktadır. Nitel araştırma yaklaşımı benimsenmiş araştırmanın modeli durum çalışmasıdır. Çalışmanın amacı kapsamında amaçlı örnekleme yöntemlerinden ölçüt örnekleme yöntemiyle seçilen sınıf öğretmenlerinden gönüllülük esasına dayalı olarak görüş alınmıştır. Araştırmanın katılımcılarını 2020-2021 eğitim öğretim yılında Milli Eğitim Bakanlı bünyesinde çalışmakta olan 30 sınıf öğretmeni oluşturmaktadır. Veri toplama aracı olarak yarı yapılandırılmış görüşme formu kullanılmıştır. Toplanan veriler içerik analizi yöntemiyle analiz edilmiştir. Elde edilen bulgular doğrultusunda sonuç ve önerilere yer verilmiştir.


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2021, title={Examination of Primary-School Teachers’ Views on Digital Game-Based Teaching}, number={39–55}, publisher={Temel Eğitim}, author={Sümeyra AKKAYA,Zeynep TAN,Metin KAPIDERE}, year={2021} }
APA
KOPYALA
Sümeyra AKKAYA,Zeynep TAN,Metin KAPIDERE. (2021). Examination of Primary-School Teachers’ Views on Digital Game-Based Teaching. Temel Eğitim.
MLA
KOPYALA
Sümeyra AKKAYA,Zeynep TAN,Metin KAPIDERE. Examination of Primary-School Teachers’ Views on Digital Game-Based Teaching. no. 39–55, Temel Eğitim, 2021.