Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi

Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi

Türkiye’de Vatandaşlık Eğitimi Üzerine Bir İnceleme

Yazarlar: İpek SOM, Hakan KARATAŞ

Cilt 1 , Sayı 1 , 2015 , Sayfalar 33 - 50

Konular:Sosyal

DOI:10.29065/usakead.232402

Anahtar Kelimeler:-,Vatandaşlık eğitimi,Öğretim programı

Özet: Bu saha araştırmasında, Türkiye’de ilk ve ortaöğretim seviyesinde vatandaşlık eğitimiyle ilgili araştırmalar uygulayıcılar ve araştırmacılar için faydalı öneriler sunulması amacıyla incelenmektedir. İlgili literatür beş bölüm altında ele alınmaktadır: öğretim programı ve organizasyon, okulda öğrenci ve veli katılımı, öğrencinin topluma katılımı, ölçme ve değerlendirme, öğretmen ve müdürlere destek sağlama. Araştırma sonuçlarının, Türkiye’de vatandaşlık eğitiminin etkililiğinin arttırılmasında uygulayıcılar ve araştırmacılar için yol gösterici olacağı düşünülmektedir.


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Sonuçların tamamını görmek için Asos İndeks'e üye bir üniversite ağından erişim sağlamalısınız. Kurumunuzun üye olması veya kurumunuza ücretsiz deneme erişimi sağlanması için Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı ile iletişim kurabilirsiniz.
Dergi editörleri editör girişini kullanarak sisteme giriş yapabilirler. Editör girişi için tıklayınız.

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2015, title={Türkiye’de Vatandaşlık Eğitimi Üzerine Bir İnceleme}, volume={1}, number={1}, publisher={Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi}, author={İpek SOM,Hakan KARATAŞ}, year={2015}, pages={33–50} }
APA
KOPYALA
İpek SOM,Hakan KARATAŞ. (2015). Türkiye’de Vatandaşlık Eğitimi Üzerine Bir İnceleme (Vol. 1, pp. 33–50). Vol. 1, pp. 33–50. Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi.
MLA
KOPYALA
İpek SOM,Hakan KARATAŞ. Türkiye’de Vatandaşlık Eğitimi Üzerine Bir İnceleme. no. 1, Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi, 2015, pp. 33–50.