Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi

Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi

DİCK, CAREY VE CAREY MODELİ’NE İLİŞKİN BİR DEĞERLENDİRME

Yazarlar: Elif ESMER

Cilt 3 , Sayı 3 , 2017 , Sayfalar 52 - 75

Konular:Sosyal

DOI:10.29065/usakead.320073

Anahtar Kelimeler:Öğretim tasarımı,Dick,Carey ve Carey Modeli

Özet: Öğretim tasarımı genel olarak belirli genel ve özel hedefler üzerine yapılandırılmış bir konunun işlenişiyle ilgili tüm öğelerin planlanmasıyla ilişkilidir.  Eğitimdeki farklı yaklaşımlar, öğretim tasarımı için de farklı pek çok modelin gelişmesini etkilemiştir. Dick, Carey ve Carey Modeli de bu modellerden biridir. Bu model 1968 yılında yapılandırılmış olmasına rağmen, farklı yıllarda, model üzerinde Dick, Carey ve Carey tarafından değişiklikler yapılmıştır. Bu çalışmada, Dick, Carey ve Carey Öğretim Tasarımı Modeli’nin 0basamaklarına uygun olarak Sınıf Öğretmenliği programı VI. Dönem (III. Sınıf, Bahar Dönemi) öğrencileriyle “Sınıf Yönetimi” dersinde bir uygulama gerçekleştirilmiş, çeşitli veri toplama teknikleri kullanılarak modelin öğrenci başarısına etkisi incelenmiştir.  


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2017, title={DİCK, CAREY VE CAREY MODELİ’NE İLİŞKİN BİR DEĞERLENDİRME}, volume={3}, number={3}, publisher={Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi}, author={Elif ESMER}, year={2017}, pages={52–75} }
APA
KOPYALA
Elif ESMER. (2017). DİCK, CAREY VE CAREY MODELİ’NE İLİŞKİN BİR DEĞERLENDİRME (Vol. 3, pp. 52–75). Vol. 3, pp. 52–75. Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi.
MLA
KOPYALA
Elif ESMER. DİCK, CAREY VE CAREY MODELİ’NE İLİŞKİN BİR DEĞERLENDİRME. no. 3, Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi, 2017, pp. 52–75.