Bingöl Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
Yazarlar: Yasser ERRABTİ
Konular:İktisat
Anahtar Kelimeler:İslami Bankacılık,Alternatif Bankacılık Ürünleri,Fas,İslami Finans,Bankacılık
Özet: Fas’ta alternatif bankacılık ürünlerinin pazarlanmasından birkaç yıl sonra, bu ürünlerin mevcut durumu, pazarlanması ve Faslıların memnuniyeti hakkında ön değerlendirme yapılması tavsiye edilir. Bu çalışmanın amacı, Fas’ta alternatif ürün pazarı hakkında bilgi vermek, Faslıların alternatif ürünlere karşı memnuniyetini değerlendirmek, bu ürünlerin kullanımında Faslıların ilgisini gözlemlemek ve çalışmada saptanan zayıflıklara dayalı sentezler ve öneriler geliştirmektir. Veriler Google survey ve bazı Fas bankası personellerinin yardımıyla toplandı, veri analizi için ise SPSS programı kullanıldı.