Mecmua

Mecmua

REKLAM VE PAZARLAMA STRATEJİLERİ: BİR REKLAMDA OLMASI GEREKENLER

Yazarlar: Ferzinde KAYA

Cilt - , Sayı 5 , 2018 , Sayfalar 99 - 111

Konular:Sosyal

DOI:10.32579/mecmua.410766

Anahtar Kelimeler:Reklam,Pazarlama,Reklam stratejileri

Özet: Reklamlar,  satın alma davranışlarını şekillendirenönemli pazarlama araçlarıdır. Pazarlama ise bir işletmenin faaliyet ya da faaliyetlerini kâra dönüştürme sürecidir. Değişen ve gelişen dünyada, bir faaliyet ya da üründen kâr elde etmek için pazarlama ve reklam gibi iki önemli kolun iyi yönetilmesi gerekmektedir. Reklamcılık ise etkili ve yaratıcı yöntemlerle kitleleri etkilemeyi hedefler. Reklamlar, ürüne veya hizmete ait özellikleri tanımlamakla beraber, ürünle tüketicinin ortak noktasını bulup ürünün alım ve tüketimini artırmayı amaçlar. Kısaca reklamcılık; ürüne veya hizmete simgesel bir anlam yükleyerek tüketiciyi satın almaya ikna etmektir. Bu ikna sürecinde kullanılan stratejiler bu çalışmanın konusudur. Ayrıca etkili bir pazarlama ve pazarlamanın, hedefleneni tutturması için izlenen stratejilere de bu çalışmada değinilmiştir. Tüm bu stratejiler örnek reklamlarla açıklanmıştır.


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Sonuçların tamamını görmek için Asos İndeks'e üye bir üniversite ağından erişim sağlamalısınız. Kurumunuzun üye olması veya kurumunuza ücretsiz deneme erişimi sağlanması için Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı ile iletişim kurabilirsiniz.
Dergi editörleri editör girişini kullanarak sisteme giriş yapabilirler. Editör girişi için tıklayınız.

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2018, title={REKLAM VE PAZARLAMA STRATEJİLERİ: BİR REKLAMDA OLMASI GEREKENLER}, number={5}, publisher={Mecmua}, author={Ferzinde KAYA}, year={2018}, pages={99–111} }
APA
KOPYALA
Ferzinde KAYA. (2018). REKLAM VE PAZARLAMA STRATEJİLERİ: BİR REKLAMDA OLMASI GEREKENLER (pp. 99–111). pp. 99–111. Mecmua.
MLA
KOPYALA
Ferzinde KAYA. REKLAM VE PAZARLAMA STRATEJİLERİ: BİR REKLAMDA OLMASI GEREKENLER. no. 5, Mecmua, 2018, pp. 99–111.