Mesleki Bilimler Dergisi (MBD)
Yazarlar: A Serhat KAYMASA
Konular:-
Anahtar Kelimeler:Meslek Yüksekokulları,Radyo Televizyon Programı,Eleştirel Pedagoji
Özet: Bu çalışmanın amacı, Türkiye’de iletişim eğitiminin yeniden yapılandırılmasına dair eleştirel bir perspektifin geliştirilmesi ve alternatif önerilerin sunulmasıdır. Türkiye’de iletişim eğitiminin genel çerçevesi içerisinden bakıldığında eleştirel pedagojinin olanakları doğrultusunda mesleki eğitimin yeniden yapılandırılmasına dair bir tartışma gerçekleştirilmiştir. Çalışma içerisinde, Türkiye’de iletişim eğitimi, ülkenin yeni bir sermaye birikim modelini uygulamaya koyduğu 1980’li yıllardan itibaren değişim sürecini değerlendirmektedir. Bu doğrultuda yeni bir eğitim modelinin tartışmaya açılması amaçlanmıştır