Sakarya Üniversitesi İşletme Enstitüsü Dergisi

Sakarya Üniversitesi İşletme Enstitüsü Dergisi

Çalışan tutkunluğuyla performans arasındaki ilişkide lider mükemmeliyetçiliğinin düzenleyici rolü

Yazarlar: Şeyda HAVUZ, Elif Özge ERBAY

Cilt 3 , Sayı 2 , 2021 , Sayfalar 193 - 202

Konular:İşletme

DOI:10.47542/sauied.946058

Anahtar Kelimeler:Lider mükemmeliyetçiliği,Çalışmaya tutkunluk,Iş performansı

Özet: Araştırmanın amacı çalışan tutkunluğuyla performans arasındaki ilişkide lider mükemmeliyetçiliğinin düzenleyici rolü olup olmadığını araştırmaktır. Araştırma İstanbul ilinde çalışan beyaz yakalı 353 özel sektör çalışanı üzerinde uygulanmıştır. Çalışmada APS Mükemmeliyetçilik Ölçeği, UWES Çalışmaya Tutkunluk Ölçeğinin Türkçe versiyonları kullanılmıştır. Araştırma sonucunda çalışan tutkunluğuyla performans arasındaki ilişkide lider mükemmeliyetçiliğinin düzenleyici rolü bulunmadığı görülmüştür. Çalışan tutkunluğu ve performans arasında yapılan çeşitli çalışmalara ek olarak, lider mükemmeliyetçiliği ile çalışan tutkunluğunun, iş performansı üzerindeki olası etkileşim etkisinin araştırılmış olmasının, literatüre kazandırılmış yeni bir sonuç olduğu düşünülmektedir.


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2021, title={Çalışan tutkunluğuyla performans arasındaki ilişkide lider mükemmeliyetçiliğinin düzenleyici rolü}, volume={3}, number={193–202}, publisher={Sakarya Üniversitesi İşletme Enstitüsü Dergisi}, author={Şeyda HAVUZ,Elif Özge ERBAY}, year={2021} }
APA
KOPYALA
Şeyda HAVUZ,Elif Özge ERBAY. (2021). Çalışan tutkunluğuyla performans arasındaki ilişkide lider mükemmeliyetçiliğinin düzenleyici rolü (Vol. 3). Vol. 3. Sakarya Üniversitesi İşletme Enstitüsü Dergisi.
MLA
KOPYALA
Şeyda HAVUZ,Elif Özge ERBAY. Çalışan Tutkunluğuyla Performans Arasındaki Ilişkide Lider Mükemmeliyetçiliğinin Düzenleyici Rolü. no. 193–202, Sakarya Üniversitesi İşletme Enstitüsü Dergisi, 2021.