Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi

Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi

Dönüt Alan mı Memnun Veren mi? Çevrimiçi Akran Dönütü İle İlgili Öğrenci Görüşleri

Yazarlar: Yasemin Demiraslan Çevik

Cilt 3 , Sayı 1 , 2014 , Sayfalar -

Konular:-

Anahtar Kelimeler:Akran dönütü,Çevrimiçi öğrenme,Öğretmeğitimi

Özet: Bu çalışmanın amacı bir grup üniversite öğrencisinin akran dönütü süreci ile ilgili görüşlerinin dönüt alan veya dönüt veren olma durumlarına göre nasıl değiştiğini incelemektir. Araştırmanın katılımcıları, Hacettepe Üniversitesi Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü’nde 2013 Bahar döneminde verilen Özel Öğretim Yöntemleri 2 dersine kayıtlı 72 öğrenciden oluşmaktadır. Katılımcılar altı haftalık uygulama sürecinde Coursesites adlı çevrimiçi ortamda farklı etkinlikler gerçekleştirmişlerdir. Öğrencilerin süreç ile ilgili deneyimlerini yazdıkları yansıma günlükleri nitel olarak analiz edilmiştir. Araştırma sonuçları, hem dönüt alan hem de dönüt veren öğrencilerin genel olarak süreçle ilgili olumlu algılara sahip olduğunu ortaya koymuştur. Diğer taraftan dönüt alan mı memnun dönüt veren mi memnun sorusunun net bir cevabı bulunmamaktadır. Bunun yerine, her iki grubun da memnun olduğu ve olmadığı noktaların bulunduğu söylenebilir. Anahtar sözcükler: akran dönütü, çevrimiçi öğrenme, öğretmen eğitimi


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2014, title={Dönüt Alan mı Memnun Veren mi? Çevrimiçi Akran Dönütü İle İlgili Öğrenci Görüşleri}, volume={3}, number={1}, publisher={Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi}, author={Yasemin Demiraslan Çevik}, year={2014}, pages={0} }
APA
KOPYALA
Yasemin Demiraslan Çevik. (2014). Dönüt Alan mı Memnun Veren mi? Çevrimiçi Akran Dönütü İle İlgili Öğrenci Görüşleri (Vol. 3, p. 0). Vol. 3, p. 0. Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi.
MLA
KOPYALA
Yasemin Demiraslan Çevik. Dönüt Alan Mı Memnun Veren Mi? Çevrimiçi Akran Dönütü İle İlgili Öğrenci Görüşleri. no. 1, Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi, 2014, p. 0.