Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi

Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi

BİLGİSAYAR DESTEKLİ LİNEER CEBİR UYGULAMALARININ ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRSELLEŞTİRMELERİNE ETKİSİ VE MEMNUNİYETİ

Yazarlar: Gizem Çevik, Aslan Gülcü

Cilt 6 , Sayı 3 , 2017 , Sayfalar 125 - 132

Konular:-

Anahtar Kelimeler:Bilgisayar Destekli Matematik Öğretimi,Lineer Cebir

Özet: Bu çalışmanın amacı bilgisayar destekli lineer cebir uygulamalarının öğretmen adaylarının uygulamalara yönelik görselleştirme becerilerine ve memnuniyetlerine etkisini ortaya çıkarmaktır. Çalışmada nitel araştırma yöntemi kullanılmıştır. Çalışmanın örneklemi amaca uygun örneklem metodu yoluyla ilköğretim matematik 2. Sınıf 36 öğretmen adayından oluşmaktadır. Veriler yarı yapılandırılmış görüşme formu aracılığıyla bire bir görüşmeler ile toplanmıştır. Çalışmadan elde edilen bulgulara göre genel olarak öğretmen adaylarının materyallere karşı pozitif görüşlere sahip oldukları görülmüştür. Sonuçlara göre Lineer cebir dersine yönelik hazırlanan materyallerin öğrenme ortamını olumlu yönde etkilediği ve görselleştirmeyi kolaylaştırdığı düşünülmektedir. Bu nedenle bilgisayar destekli materyallerin kullanılması önemli görülmektedir.


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2017, title={BİLGİSAYAR DESTEKLİ LİNEER CEBİR UYGULAMALARININ ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRSELLEŞTİRMELERİNE ETKİSİ VE MEMNUNİYETİ}, volume={6}, number={3}, publisher={Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi}, author={Gizem Çevik,Aslan Gülcü}, year={2017}, pages={125–132} }
APA
KOPYALA
Gizem Çevik,Aslan Gülcü. (2017). BİLGİSAYAR DESTEKLİ LİNEER CEBİR UYGULAMALARININ ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRSELLEŞTİRMELERİNE ETKİSİ VE MEMNUNİYETİ (Vol. 6, pp. 125–132). Vol. 6, pp. 125–132. Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi.
MLA
KOPYALA
Gizem Çevik,Aslan Gülcü. BİLGİSAYAR DESTEKLİ LİNEER CEBİR UYGULAMALARININ ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRSELLEŞTİRMELERİNE ETKİSİ VE MEMNUNİYETİ. no. 3, Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi, 2017, pp. 125–32.