Türkiye Adalet Akademisi Dergisi

Türkiye Adalet Akademisi Dergisi

SAĞLIK HİZMETLERİNDE REKLAMA YÖNELİK SINIRLANDIRMALAR ve HUKUKİ SONUÇLARI

Yazarlar: Semih Sırrı ÖZDEMİR

Cilt - , Sayı 34 , 2018 , Sayfalar 253 - 282

Konular:-

Anahtar Kelimeler:Sağlık hizmeti alanında reklamlar,Reklama ilişkin sınırlandırmalar,Sağlık hizmetlerinin ticarileştirilmesi,Yanıltıcı reklamlar,Reklam.

Özet: Türk hukukunda, hekimlerin ve özel sağlık kuruluşlarının, ancak uzmanlık alanı ve adres gibi belirli bilgileri ilan etmelerine izin verilmektedir. Bu düzenlemeye rağmen, yanıltıcı reklamları ve bu hizmetleri ticarileştiren beyanları da içeren, çok sayıda ihlal örneği ile karşılaşılmaktadır. Bu makalenin amacı, sağlık alanındaki reklamlara ilişkin düzenlemelerin ve başlıca ihlal örneklerinin incelenmesidir. Bu çalışma, aynı zamanda, Reklam Kurulu ve Radyo ve Televizyon Üst Kurulu’nun ilgili reklamlara ilişkin kararlarını da değerlendirmektedir


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2018, title={SAĞLIK HİZMETLERİNDE REKLAMA YÖNELİK SINIRLANDIRMALAR ve HUKUKİ SONUÇLARI}, number={253–282}, publisher={Türkiye Adalet Akademisi Dergisi}, author={Semih Sırrı ÖZDEMİR}, year={2018} }
APA
KOPYALA
Semih Sırrı ÖZDEMİR. (2018). SAĞLIK HİZMETLERİNDE REKLAMA YÖNELİK SINIRLANDIRMALAR ve HUKUKİ SONUÇLARI. Türkiye Adalet Akademisi Dergisi.
MLA
KOPYALA
Semih Sırrı ÖZDEMİR. SAĞLIK HİZMETLERİNDE REKLAMA YÖNELİK SINIRLANDIRMALAR ve HUKUKİ SONUÇLARI. no. 253–282, Türkiye Adalet Akademisi Dergisi, 2018.