Uluslararası Batı Karadeniz Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi

Uluslararası Batı Karadeniz Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi

ALGILANAN HİZMET KALİTESİNİN MÜŞTERİ SADAKATİ ÜZERİNE ETKİSİ: KASKO SİGORTA MÜŞTERİLERİ ÜZERİNE BİR UYGULAMA

Yazarlar: Faruk Kerem ŞENTÜRK, Hasan Arif EKER

Cilt 1 , Sayı 1 , 2017 , Sayfalar 54 - 74

Konular:Sosyal

Anahtar Kelimeler:Quality of Service,Customer Loyalty,Auto Insurance

Özet: The purpose of this study is; to examine the effects of the perceived service quality on customer loyalty in the automobile insurance sector. Population of the study consisted of people who lived in Düzce city center. Quantitative research method was used in the research and research data were obtained from the individuals with insurance policies by using survey technique. A total of 140 questionnaires were evaluated within the scope of the research. According to research findings, customer loyalty does not differ significantly with respect to demographic characteristics. It has been determined that reliability, empathy and responsiveness have a positive and significant effect on customer loyalty and physical properties have no significant effects on perceived service quality dimensions in insurance companies. 


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Sonuçların tamamını görmek için Asos İndeks'e üye bir üniversite ağından erişim sağlamalısınız. Kurumunuzun üye olması veya kurumunuza ücretsiz deneme erişimi sağlanması için Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı ile iletişim kurabilirsiniz.
Dergi editörleri editör girişini kullanarak sisteme giriş yapabilirler. Editör girişi için tıklayınız.

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2017, title={ALGILANAN HİZMET KALİTESİNİN MÜŞTERİ SADAKATİ ÜZERİNE ETKİSİ: KASKO SİGORTA MÜŞTERİLERİ ÜZERİNE BİR UYGULAMA}, volume={1}, number={1}, publisher={Uluslararası Batı Karadeniz Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi}, author={Faruk Kerem ŞENTÜRK,Hasan Arif EKER}, year={2017}, pages={54–74} }
APA
KOPYALA
Faruk Kerem ŞENTÜRK,Hasan Arif EKER. (2017). ALGILANAN HİZMET KALİTESİNİN MÜŞTERİ SADAKATİ ÜZERİNE ETKİSİ: KASKO SİGORTA MÜŞTERİLERİ ÜZERİNE BİR UYGULAMA (Vol. 1, pp. 54–74). Vol. 1, pp. 54–74. Uluslararası Batı Karadeniz Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi.
MLA
KOPYALA
Faruk Kerem ŞENTÜRK,Hasan Arif EKER. ALGILANAN HİZMET KALİTESİNİN MÜŞTERİ SADAKATİ ÜZERİNE ETKİSİ: KASKO SİGORTA MÜŞTERİLERİ ÜZERİNE BİR UYGULAMA. no. 1, Uluslararası Batı Karadeniz Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi, 2017, pp. 54–74.