Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
ANLAMLANDIRMADAN ANLAMAYA BİR ALANIN FELSEFESİNE DOĞRU: “YENİDEN ÖĞRETMEYİ ÖĞRENMEK” KİTABI ÜZERİNE BİR İNCELEME
Yazarlar: Salih BARDAKCI, Vildan ÖZEKE
Cilt 10 , Sayı 2 , 2020 , Sayfalar 608 - 617
Konular:Sosyal
Anahtar Kelimeler:Yenidöğretmeyi öğrenmek,Kitap incelemesi,Öğretim tasarımı
Özet: Bu çalışmanın amacı ilk baskısı 2019 yılında yayımlanan Yeniden Öğretmeyi Öğrenmek kitabının incelenmesidir.
ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
KAYNAK GÖSTER
BibTex
@article{2020, title={ANLAMLANDIRMADAN ANLAMAYA BİR ALANIN FELSEFESİNE DOĞRU: “YENİDEN ÖĞRETMEYİ ÖĞRENMEK” KİTABI ÜZERİNE BİR İNCELEME}, volume={10}, number={608–617}, publisher={Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama}, author={Salih BARDAKCI,Vildan ÖZEKE}, year={2020} }
APA
Salih BARDAKCI,Vildan ÖZEKE. (2020). ANLAMLANDIRMADAN ANLAMAYA BİR ALANIN FELSEFESİNE DOĞRU: “YENİDEN ÖĞRETMEYİ ÖĞRENMEK” KİTABI ÜZERİNE BİR İNCELEME (Vol. 10). Vol. 10. Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama.
MLA
Salih BARDAKCI,Vildan ÖZEKE. ANLAMLANDIRMADAN ANLAMAYA BİR ALANIN FELSEFESİNE DOĞRU: “YENİDEN ÖĞRETMEYİ ÖĞRENMEK” KİTABI ÜZERİNE BİR İNCELEME. no. 608–617, Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama, 2020.