Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama

Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama

ANLAMLANDIRMADAN ANLAMAYA BİR ALANIN FELSEFESİNE DOĞRU: “YENİDEN ÖĞRETMEYİ ÖĞRENMEK” KİTABI ÜZERİNE BİR İNCELEME

Yazarlar: Salih BARDAKCI, Vildan ÖZEKE

Cilt 10 , Sayı 2 , 2020 , Sayfalar 608 - 617

Konular:Sosyal

Anahtar Kelimeler:Yenidöğretmeyi öğrenmek,Kitap incelemesi,Öğretim tasarımı

Özet: Bu çalışmanın amacı ilk baskısı 2019 yılında yayımlanan Yeniden Öğretmeyi Öğrenmek kitabının incelenmesidir.


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2020, title={ANLAMLANDIRMADAN ANLAMAYA BİR ALANIN FELSEFESİNE DOĞRU: “YENİDEN ÖĞRETMEYİ ÖĞRENMEK” KİTABI ÜZERİNE BİR İNCELEME}, volume={10}, number={608–617}, publisher={Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama}, author={Salih BARDAKCI,Vildan ÖZEKE}, year={2020} }
APA
KOPYALA
Salih BARDAKCI,Vildan ÖZEKE. (2020). ANLAMLANDIRMADAN ANLAMAYA BİR ALANIN FELSEFESİNE DOĞRU: “YENİDEN ÖĞRETMEYİ ÖĞRENMEK” KİTABI ÜZERİNE BİR İNCELEME (Vol. 10). Vol. 10. Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama.
MLA
KOPYALA
Salih BARDAKCI,Vildan ÖZEKE. ANLAMLANDIRMADAN ANLAMAYA BİR ALANIN FELSEFESİNE DOĞRU: “YENİDEN ÖĞRETMEYİ ÖĞRENMEK” KİTABI ÜZERİNE BİR İNCELEME. no. 608–617, Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama, 2020.