Sakarya University Journal of Computer and Information Sciences

Sakarya University Journal of Computer and Information Sciences

SAÜ Bilgisayar Mühendisliği Karma Eğitim Öğrencileri Arasında Yapılan Anketin Açık Kaynak Kodlu Veri Madenciliği Yazılımları ile Değerlendirilmesi

Yazarlar: Levent ALHAN

Cilt 2 , Sayı 2 , 2019 , Sayfalar 70 - 81

Konular:Bilgisayar Bilimleri, Bilgi Sistemleri

DOI:10.35377/saucis.02.02.594188

Anahtar Kelimeler:Mixed education,Data mining,Association analysis

Özet: Discovery and extraction of information such as relations, patterns, deviations and trends existing among the data in data bases form the basis of data mining. This extracted information provides the basic data required for operational decision support systems. In this study, a survey made among the students of Mixed Education Program offered at Sakarya University Faculty of Computer and Information Sciences Computer Engineering department has been evaluated using data mining association analysis method in order to be able to determine the factors affecting satisfaction and success of students. Open source code data mining software have been used in the study.


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2019, title={SAÜ Bilgisayar Mühendisliği Karma Eğitim Öğrencileri Arasında Yapılan Anketin Açık Kaynak Kodlu Veri Madenciliği Yazılımları ile Değerlendirilmesi}, volume={2}, number={70–81}, publisher={Sakarya University Journal of Computer and Information Sciences}, author={Levent ALHAN}, year={2019} }
APA
KOPYALA
Levent ALHAN. (2019). SAÜ Bilgisayar Mühendisliği Karma Eğitim Öğrencileri Arasında Yapılan Anketin Açık Kaynak Kodlu Veri Madenciliği Yazılımları ile Değerlendirilmesi (Vol. 2). Vol. 2. Sakarya University Journal of Computer and Information Sciences.
MLA
KOPYALA
Levent ALHAN. SAÜ Bilgisayar Mühendisliği Karma Eğitim Öğrencileri Arasında Yapılan Anketin Açık Kaynak Kodlu Veri Madenciliği Yazılımları Ile Değerlendirilmesi. no. 70–81, Sakarya University Journal of Computer and Information Sciences, 2019.