Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi Mühendislik Bilimleri Dergisi

Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi Mühendislik Bilimleri Dergisi

ULTRA YÜKSEK PERFORMANSLI (UHP) ARAÇ LASTİKLERİ İÇİN HAVA JETLİ TEKSTÜRE İŞLEMİNİN ÇİFT ELASTİKİYET MODÜLLÜ HİBRİT KORD ÜRETİMİ İÇİN UYGULANMASI

Yazarlar: Ahmet Refah TORUN

Cilt 8 , Sayı 2 , 2019 , Sayfalar 1090 - 1095

Konular:Malzeme Bilimleri, Ortak Disiplinler

DOI:10.28948/ngumuh.598116

Anahtar Kelimeler:Hybrid cord,Commingling process,Tire

Özet:    Within the scope of this study, a new method was developed to produce hybrid cords for ultra high performance (UHP) utility vehicles. The necessitated low modulus of elasticity is generated with a straight Polyamide (PA) yarn in an air-jet texturizing device. Aramid (AR) yarn adds the high modulus of elasticity after the 3% elongation during the vulcanization process. The buckling and long term resilience property is created through appropriate twisting after the commingling process. Results of tensile tests show good match between the curves of the structures and the aimed curves from numerical analysis.


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2019, title={ULTRA YÜKSEK PERFORMANSLI (UHP) ARAÇ LASTİKLERİ İÇİN HAVA JETLİ TEKSTÜRE İŞLEMİNİN ÇİFT ELASTİKİYET MODÜLLÜ HİBRİT KORD ÜRETİMİ İÇİN UYGULANMASI}, volume={8}, number={2}, publisher={Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi Mühendislik Bilimleri Dergisi}, author={Ahmet Refah TORUN}, year={2019}, pages={1090–1095} }
APA
KOPYALA
Ahmet Refah TORUN. (2019). ULTRA YÜKSEK PERFORMANSLI (UHP) ARAÇ LASTİKLERİ İÇİN HAVA JETLİ TEKSTÜRE İŞLEMİNİN ÇİFT ELASTİKİYET MODÜLLÜ HİBRİT KORD ÜRETİMİ İÇİN UYGULANMASI (Vol. 8, pp. 1090–1095). Vol. 8, pp. 1090–1095. Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi Mühendislik Bilimleri Dergisi.
MLA
KOPYALA
Ahmet Refah TORUN. ULTRA YÜKSEK PERFORMANSLI (UHP) ARAÇ LASTİKLERİ İÇİN HAVA JETLİ TEKSTÜRE İŞLEMİNİN ÇİFT ELASTİKİYET MODÜLLÜ HİBRİT KORD ÜRETİMİ İÇİN UYGULANMASI. no. 2, Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi Mühendislik Bilimleri Dergisi, 2019, pp. 1090–95.