Anadolu Bil Meslek Yüksekokulu Dergisi

Anadolu Bil Meslek Yüksekokulu Dergisi

İşletmelerin sosyal sorumluluk alanları kapsamında tüketicilerin korunması: Türkiye – Avrupa Birliği tüketicileri koruma mevzuatının karşılaştırılması

Yazarlar: Nuri AVCI

Cilt - , Sayı 13 , 2009 , Sayfalar 17 - 30

Konular:-

Anahtar Kelimeler:Social responsibilities of business,Consumer rights,Consumers protection movement,Consumer education

Özet: The social state aproach of Keynesian Economy led to “consumerism” movement in West and “Total Quality Management” studies in Japan. Those two studies became one of the fundamental determinants in socialisation of business organisations from closed organization mentality to open structures. In this article, discussing the social responsibilitity areas of business organizations within the frame of consumer protection idea and consumer rights and protection within the context of Turkish and European Laws, it is tried to determine what is needed to be done an this subject.


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2009, title={İşletmelerin sosyal sorumluluk alanları kapsamında tüketicilerin korunması: Türkiye – Avrupa Birliği tüketicileri koruma mevzuatının karşılaştırılması}, number={13}, publisher={Anadolu Bil Meslek Yüksekokulu Dergisi}, author={Nuri AVCI}, year={2009}, pages={17–30} }
APA
KOPYALA
Nuri AVCI. (2009). İşletmelerin sosyal sorumluluk alanları kapsamında tüketicilerin korunması: Türkiye – Avrupa Birliği tüketicileri koruma mevzuatının karşılaştırılması (pp. 17–30). pp. 17–30. Anadolu Bil Meslek Yüksekokulu Dergisi.
MLA
KOPYALA
Nuri AVCI. İşletmelerin Sosyal Sorumluluk Alanları Kapsamında Tüketicilerin Korunması: Türkiye – Avrupa Birliği Tüketicileri Koruma Mevzuatının Karşılaştırılması. no. 13, Anadolu Bil Meslek Yüksekokulu Dergisi, 2009, pp. 17–30.