Anadolu Bil Meslek Yüksekokulu Dergisi

Anadolu Bil Meslek Yüksekokulu Dergisi

Girişimcinin rekabet, uzlaşma, iletişim becerileri ve pazarlama yaklaşımı

Yazarlar: Hikmet AYTEK

Cilt - , Sayı 19 , 2010 , Sayfalar 40 - 46

Konular:-

Anahtar Kelimeler:Entrepreneur,Competition,Negotiation,Communication,Marketing

Özet: Entrepreneurs compete in tough competition environment. Markets globalized caused compe-tition and quality improved. Competition environment is an environment producing various disputes. Overcoming a dispute is a communication matter. Therefore communication is a land-mark in the way to success. Succsess is a certain process containing marketing and for this that communication is closely related to marketing too. The article, in this direction, examines entre-preneurs’ various abilities affecting marketing approach


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2010, title={Girişimcinin rekabet, uzlaşma, iletişim becerileri ve pazarlama yaklaşımı}, number={19}, publisher={Anadolu Bil Meslek Yüksekokulu Dergisi}, author={Hikmet AYTEK}, year={2010}, pages={40–46} }
APA
KOPYALA
Hikmet AYTEK. (2010). Girişimcinin rekabet, uzlaşma, iletişim becerileri ve pazarlama yaklaşımı (pp. 40–46). pp. 40–46. Anadolu Bil Meslek Yüksekokulu Dergisi.
MLA
KOPYALA
Hikmet AYTEK. Girişimcinin Rekabet, Uzlaşma, Iletişim Becerileri ve Pazarlama Yaklaşımı. no. 19, Anadolu Bil Meslek Yüksekokulu Dergisi, 2010, pp. 40–46.