Anadolu Bil Meslek Yüksekokulu Dergisi

Anadolu Bil Meslek Yüksekokulu Dergisi

Kurumsal itibar oluşturmada CEO’nun rolünün Türkiye’de ve Dünyada tartışılması

Yazarlar: Gonca YILDIRIM

Cilt - , Sayı 20 , 2010 , Sayfalar 54 - 78

Konular:-

Anahtar Kelimeler:Corporate reputation,CEO,Corporate communication

Özet: This study aims to analyze to the form, conservation and evaluation of the corporate reputation of an organisation. Today’s world is in such a hard competition so that most of the companies could not protect neither their brand nor corporate values with just tangible assets. Whole managing board and CEOs takes the most important roles by managing all these tangible and intangible assets. Especially CEOs are the main representative of the companies. Thereby the decisions and the ideas of the CEOs represent that company. This study is intended to discuss the notion of corporate reputation and the roles of the CEOs in building the corporate reputation in Turkey and in the world


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Sonuçların tamamını görmek için Asos İndeks'e üye bir üniversite ağından erişim sağlamalısınız. Kurumunuzun üye olması veya kurumunuza ücretsiz deneme erişimi sağlanması için Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı ile iletişim kurabilirsiniz.
Dergi editörleri editör girişini kullanarak sisteme giriş yapabilirler. Editör girişi için tıklayınız.

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2010, title={Kurumsal itibar oluşturmada CEO’nun rolünün Türkiye’de ve Dünyada tartışılması}, number={20}, publisher={Anadolu Bil Meslek Yüksekokulu Dergisi}, author={Gonca YILDIRIM}, year={2010}, pages={54–78} }
APA
KOPYALA
Gonca YILDIRIM. (2010). Kurumsal itibar oluşturmada CEO’nun rolünün Türkiye’de ve Dünyada tartışılması (pp. 54–78). pp. 54–78. Anadolu Bil Meslek Yüksekokulu Dergisi.
MLA
KOPYALA
Gonca YILDIRIM. Kurumsal Itibar Oluşturmada CEO’nun Rolünün Türkiye’de ve Dünyada Tartışılması. no. 20, Anadolu Bil Meslek Yüksekokulu Dergisi, 2010, pp. 54–78.