Anadolu Bil Meslek Yüksekokulu Dergisi

Anadolu Bil Meslek Yüksekokulu Dergisi

Değişen iletişim ortamında kurumsal blogların çağdaş halkla ilişkiler alanındaki yeri: kavramsal bir çerçeve

Yazarlar: Cihan BECAN

Cilt - , Sayı 21 , 2011 , Sayfalar 47 - 59

Konular:-

Anahtar Kelimeler:Corporate Blog,Public Relations,Social Media,Communication Technologies

Özet: Blogs are playing a considerably important role in terms of the activities in the area of public relations as well as each field. The use of corporate blogs as a part of new communication technologies with mass media in an integrated platform provides critical benefits for companies in the context of changing target audience profile. The aim of this study is, on a conceptual framework, to examine the position in the contemporary public relations field and contributions to this area of corporate blogs which are recently started to be used and are gradually increasing its importance


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2011, title={Değişen iletişim ortamında kurumsal blogların çağdaş halkla ilişkiler alanındaki yeri: kavramsal bir çerçeve}, number={21}, publisher={Anadolu Bil Meslek Yüksekokulu Dergisi}, author={Cihan BECAN}, year={2011}, pages={47–59} }
APA
KOPYALA
Cihan BECAN. (2011). Değişen iletişim ortamında kurumsal blogların çağdaş halkla ilişkiler alanındaki yeri: kavramsal bir çerçeve (pp. 47–59). pp. 47–59. Anadolu Bil Meslek Yüksekokulu Dergisi.
MLA
KOPYALA
Cihan BECAN. Değişen Iletişim Ortamında Kurumsal Blogların Çağdaş Halkla Ilişkiler Alanındaki Yeri: Kavramsal Bir Çerçeve. no. 21, Anadolu Bil Meslek Yüksekokulu Dergisi, 2011, pp. 47–59.