Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları E-Dergisi
Editör:Gülay Öztürk
Yayıncı:İstanbul Ticaret Üniversitesi
Başlangıç Tarihi:2018
Issn:-
Yayın Periyodu:Yılda 2 Sayı
Alan:Sosyal
Dergi Türü:Uluslararası
e-Issn:2636-753X
Yayın Dili:Türkçe-İngilizce
ÜAK Temel Alanı:Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler
Sayılar
| DİJİTAL PAZARLAMA SÜRECİNDE SOSYAL MEDYA ETKİLEYİCİLERİNİN (INFLUENCER) TERCİH EDİLME NEDENLERİNİ SAPTAMAYA YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA 2023 - ["Tuğçe BORAN"] |
|---|
| DİJİTAL ÇAĞDA KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUĞA YENİ BİR YAKLAŞIM: KURUMSAL DİJİTAL SORUMLULUK KAVRAMININ BANKACILIK SEKTÖRÜ AÇISINDAN İNCELENMESİ 2023 - ["Ceyda CİHAN AYDOĞDU","Banu KARSAK"] |
| COVİD-19 PANDEMİSİNİN ERKEN DÖNEMİNDE TÜRKİYE CUMHURİYETİ SAĞLIK BAKANLIĞI WEB SİTESİNDE YAYINLANAN KAMU SPOTLARININ İÇERİK ANALİZİ 2023 - ["Tangül AYTUR ÖZEN","Özgür ÖZEN"] |
| Public Relations Focused on Responsibility: A Discourse Analysis of PR Based TED Talks (2012-2022) 2023 - ["Ebru ÖZGEN","Tuğçe ŞEN","Ufuk ŞAHİN Bu kişi benim","Gökçe YILMAZ Bu kişi benim"] |
| A DISCOURSE ON PUBLIC RELATIONS AND IMAGE MANAGEMENT STRATEGIES OF THE NIGERIA POLICE FORCE (NPF) AFTERMATH OF ENDSARS PROTESTS ACROSS NIGERIA 2023 - ["Kelvin INOBEMHE","Suleiman GARBA Bu kişi benim","Tsegyu SANTAS Bu kişi benim","Nick-tansi Saint UDEH Bu kişi benim"] |
|
Sadvertising: Reklamcılıkta Hüzün Çekiciliği Kullanımı Üzerine bir Değerlendirme
Atıf Sayısı:2 2019 - Hande BİLSEL |
|---|
|
Bir Femvertising örneği olarak Nike Bizi Böyle Bilin reklam filmine eleştirel bakış
Atıf Sayısı:2 2018 - İrem İNCEOĞLU,Gamze ONAYLI-ŞENGÜL |
|
INVESTIGATING CONSUMER TRUST IN INSTAGRAM INFLUENCERS AND ITS IMPACT ON BRAND RELATED CHARACTERISTICS AND PURCHASE INTENTION
Atıf Sayısı:1 2019 - Vehbi GORGULU |
|
PROSUMER KAVRAMININ GÜCÜ ve REKLAMDA İNTERAKTİF DÖNÜŞÜM: ETİ POPKEK ÜZERİNE BİR İNCELEME
Atıf Sayısı:1 2019 - Tuğba DEMİR |
|
TÜRKİYE’DEKİ REKLAMLARDA SELFİE KULLANIMI VE BEN KUŞAĞININ YANSIMALARI
Atıf Sayısı:1 2019 - Gülay ÖZTÜRK,Gözde ÖYMEN |
Ziyaret Edilme Sayısı
1524
Makale Sayısı
59
Asos İndeks Atıf Sayısı
10
Atıf Ortalaması
0.16
Sobiad Atıf Sayısı
37