Journal of STEAM Education
Editör:ŞAHİN İDİN
Yayıncı:Şahin İDİN
Başlangıç Tarihi:2017
Issn:2651-3986
Yayın Periyodu:Yılda 2 Sayı
Alan:Fen-Sosyal
Dergi Türü:Uluslararası
e-Issn:-
Yayın Dili:Türkçe-İngilizce
ÜAK Temel Alanı:Fen Bilimleri ve Matematik-Mühendislik-Güzel Sanatlar-Eğitim Bilimleri
Sayılar
Predispositions Define A Pro-Environmental Attitude 2022 - Mario SCHMİEDEBACH,Vivienne LİTZKE,Simon LAUMEN,Claas WEGNER |
---|
The Effects of Demographic Factors on High School Science Educators’ Technology Use 2022 - Zahrah ALJUZAYRİ,Brandy PLEASANT |
Analysis of High School Entrance Exam (LGS) Questions in Terms Of PISA Scientific Literacy 2022 - Selin TUNA,Munise SECKIN,KAPUCU |
The Effect of 5E Model STEM Education on the Science Academic Achievement of Secondary School 6th Grade Students 2022 - Sevim ÇETİN,Renan ŞEKER |
Sustainable Environment and Climate Change in Children's Literature as A Popular Science Subject 2022 - Mustafa ORHAN |
Niçin STEM Eğitimi?: Ortaokul 5. Sınıf Öğrencilerinin STEM Alanlarındaki Kariyer Tercihlerinin İncelenmesi
Atıf Sayısı:2 2018 - Filiz GÜLHAN,Fatma ŞAHİN |
---|
5. Sınıf Fen Bilimleri Dersi Yer Kabuğunun Gizemi Ünitesinin Öğretiminde STEM Temelli Yaklaşımın Öğrencilerin Problem Çözme Becerisi ve Akademik Başarısına Etkisinin İncelenmesi
Atıf Sayısı:2 2018 - Kayahan İNCE,Muhammet Emin MISIR,Mehmet Ali KÜPELİ,Asuman FIRAT |
TÜBİTAK TARAFINDAN DESTEKLENEN BİLİM ŞENLİKLERİNE (4007) YÖNELİK İLKOKUL VE ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN VE ATÖLYE LİDERLERİNİN GÖRÜŞLERİNİN BELİRLENMESİ
Atıf Sayısı:1 2019 - Cihan GÜLGÜN,Adem YILMAZ,Çağrı AVAN,Buket ERTUĞRUL AKYOL,Kamil DOĞANAY |
EĞİTİMDE TEKNOLOJİ KULLANIMINDA ÖĞRETMEN EĞİTİMİ: BİR DURUM ÇALIŞMASI
Atıf Sayısı:1 2018 - Elif Metin METİN |
Ziyaret Edilme Sayısı
759
Makale Sayısı
38
Asos İndeks Atıf Sayısı
6
Atıf Ortalaması
0.15
Sobiad Atıf Sayısı
83