Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
Editör:MEHMET MARANGOZ
Yayıncı:Mehmet MARANGOZ
Başlangıç Tarihi:2017
Issn:-
Yayın Periyodu:Yılda 2 Sayı
Alan:Sosyal
Dergi Türü:Uluslararası
e-Issn:2602-2753
Yayın Dili:Türkçe-İngilizce
ÜAK Temel Alanı:Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler
Sayılar
Ulusal Yazında Deneyimsel Pazarlama: Lisansüstü Tezlere Yönelik Bibliyometrik Bir Analiz 2023 - ["Mehmet Can DEMİRTAŞ"] |
---|
Psikoekonomik Durumun İş Motivasyonuna Etkisi Üzerine Bir Araştırma 2023 - ["Erhan USLU"] |
Küçük İşletme Sahibi Genç Girişimcilerin İşlerini Büyütmeye Yönelik Stratejileri 2023 - ["Mine KÜÇÜKLER","İbrahim YILDIRIM"] |
Etki Yatırımlarının Uygulanması, İzlenmesi ve Raporlanmasına İlişkin Yapay Zekâ Araç ve Tekniklerindeki Sorunlar ve Olası Çözümleri Üzerine Bir Değerlendirme 2023 - ["Ahmet EFE"] |
Karma Araştırma Yönteminin Teorik Olarak ve Örnek Araştırmalarla İncelenmesi 2023 - ["Elif KARA"] |
Dördüncü Sanayi Devrimi Endüstri 4.0: Dünya ve Türkiye Değerlendirmeleri
Atıf Sayısı:6 2018 - Sabiha KILIÇ,Reha Metin ALKAN |
---|
Pazar Yönlülük ve İnovasyonun Performans Üzerindeki Etkisi: Antalya’da Bir Araştırma
Atıf Sayısı:3 2019 - Hatice ŞİMŞEK |
Özgeci Davranış Ekseninde Sosyal İnovasyon Eğiliminin İncelenmesine Yönelik Bir Araştırma
Atıf Sayısı:2 2018 - Mukaddes YEŞİLKAYA,Tayfun YILDIZ |
Bir Tutundurma Aracı Olarak Reklamın Sosyal Medyada Uygulamalarına Yönelik Bir Araştırma: Instagram Örneği
Atıf Sayısı:2 2018 - Bora GÖKTAŞ,İnci ERDOĞAN TARAKÇI |
Kadın Girişimciliğinde “Bir Tık” Ötesi: Kadın Dijital Girişimciler Üzerine Nitel Bir Araştırma
Atıf Sayısı:1 2019 - Eylem Bayrakçı,Serpil Köse |
Ziyaret Edilme Sayısı
1647
Makale Sayısı
53
Asos İndeks Atıf Sayısı
20
Atıf Ortalaması
0.37
Sobiad Atıf Sayısı
100