Pazarlama İçgörüsü Üzerine Çalışmalar
Editör:İ. Taylan Dörtyol
Yayıncı:Olgun KİTAPCI
Başlangıç Tarihi:2017
Issn:-
Yayın Periyodu:Yılda 2 Sayı
Alan:Sosyal
Dergi Türü:-
e-Issn:2667-6591
Yayın Dili:Türkçe-İngilizce
ÜAK Temel Alanı:Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler
Sayılar
Reklamlarda Dijital Nekromansi: Ölmüş Ünlü Kişilerin Reklamlarda Kullanımına Yönelik Kavramsal Bir Yaklaşım 2022 - ["Gizem TOKMAK DANIŞMAN"] |
---|
Tüketici Temelli Marka Değerinin Demografik Faktörler Kapsamında Değerlendirilmesi 2022 - ["Enes Burak ERGÜNEY","Rabia MANİSA"] |
Kitap İncelemesi: Marketing 5.0 Technology for Humanity 2022 - ["Kalender Özcan ATILGAN"] |
Covid-19 Sürecinde Otel İşletmelerine Yönelik E-Şikâyetlerin İncelenmesi - Investigating e-Complaints against Hotel Establishments in the COVID-19 Pandemic Period 2022 - ["Gülşah KESKİN","Mehmet Yılmaz BİLGİÇ","Ahu YAZICI AYYILDIZ"] |
Modern Pazarlama Düşünce Okulları 2021 - D. G. Brian JONES,Eric H. SHAW,Paula A. MCCLEAN |
Öğrencilerin Mobil Kozalanma (Mobile Cocooning) Davranışlarının Analizi: İzmir Örneği
Atıf Sayısı:1 2018 - Aykan CANDEMİR,Ali Erhan ZALLUHOĞLU,Aslı DİYADİN,Cihat KARSLI |
---|
İnternet üzerinden alışveriş yapan bireylerde risk algısı ile memnuniyet ve memnuniyetsizlik etkileşimi
Atıf Sayısı:1 2017 - Selçuk Yasin YILDIZ |
Ziyaret Edilme Sayısı
650
Makale Sayısı
30
Asos İndeks Atıf Sayısı
2
Atıf Ortalaması
0.06
Sobiad Atıf Sayısı
41