Güncel Pazarlama Yaklaşımları ve Araştırmaları Dergisi
Editör:Yusuf ÖCEL
Yayıncı:Yusuf ÖCEL
Başlangıç Tarihi:2020
Issn:2757-7279
Yayın Periyodu:Yılda 2 Sayı
Alan:Sosyal
Dergi Türü:-
e-Issn:-
Yayın Dili:Türkçe-İngilizce
ÜAK Temel Alanı:Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler
Sayılar
İKİNCİL VERİLER IŞIĞINDA MEDYA TÜKETİMİ, PANDEMİ VE GELECEĞE BAKIŞ 2022 - ["Caner DİNCER","Sevcan KARATAŞ"] |
---|
SOSYAL MEDYADA KİŞİSEL MARKALAMA: INSTAGRAM’DAKİ SEYAHAT FENOMENLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA 2022 - ["Merve ŞAHİNŞAH","Emel FAİZ"] |
DÜNYA VE TÜRKİYE TAŞIMACILIK VERİLERİNİN PAZARLAMA FAALİYETLERİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ 2022 - ["Mualla AKÇADAĞ"] |
METAVERSE–YENİ BİR PAZARLAMA ALANI: GİYİM MARKALARININ İNCELENMESİ 2022 - ["Abide KATIRCIOĞLU"] |
BİR SOSYAL MEDYA PAZARLAMASI ÖRNEĞİ OLARAK INSTAGRAM PAZARLAMASI DURUM TESPİTİ 2022 - ["Hande KAFADAR"] |
Atıf alan makale bulunmamaktadır.
Ziyaret Edilme Sayısı
281
Makale Sayısı
15