Ege Eğitim Teknolojileri Dergisi
Editör:TARIK KIŞLA
Yayıncı:Tarık KIŞLA
Başlangıç Tarihi:2017
Issn:-
Yayın Periyodu:Yılda 2 Sayı
Alan:Sosyal
Dergi Türü:Ulusal
e-Issn:2667-4270
Yayın Dili:Türkçe-İngilizce
ÜAK Temel Alanı:Eğitim Bilimleri
Sayılar
Bir Eğitim Yapısının DesignBuilder Programı İle Enerji Etkinlik Analizi 2022 - ["Hanife Büşra KİRİŞCİ","Hatice Derya ARSLAN"] |
---|
Öğrencilerin Covid-19 Pandemisi Sürecinde Programlama Öğrenme Deneyimleri 2022 - ["Erkan ER","Gamze SÖKÜCÜ"] |
Yazılım Sektörünün İki Lider Ülkesi Hindistan ve İrlanda, Gelişmekte Olan Ülkeler İçin Öneriler 2022 - ["Muhammet DAMAR"] |
Covid-19 Süreciyle Birlikte Öğretmenlerin Dijital Okuryazarlık Düzeylerinin İncelenmesi 2022 - ["Cem DOĞAN","Salih BİRİŞÇİ"] |
Tele-Hiçleme (Phubbing) Davranışına Maruz Kalmanın Öğrenme-Öğretme Süreçlerine Etkilerine İlişkin Algılar 2022 - ["Çetin GÜLER","Sümeyye SEVİNÇ"] |
Akıllı Cihaz ve İnsan Etkileşimi: Nesnelerin İnterneti
Atıf Sayısı:2 2019 - Murat TOPALOĞLU,Egemen TEKKANAT,Gamze MALAKÇI |
---|
Kodlama Eğitiminin Öğretmen Adaylarının Yaşam Boyu Öğrenme Yeterliliklerinin Geliştirmesine Katkısının İncelenmesi
Atıf Sayısı:2 2018 - Hatice YILDIZ DURAK,Zeynep ŞAHİN |
Almanya ve Türkiye’de Okullarda Teknoloji Entegrasyonu. eTwinning Örneği Üzerine Karşılaştırmalı Bir İnceleme
Atıf Sayısı:1 2017 - Çiğdem Bozdağ |
Görsel Programlama Etkinliklerinin Ortaokul Öğrencilerinin Bilgi-İşlemsel Düşünme Becerilerine Etkisi
Atıf Sayısı:1 2018 - Nilüfer ATMAN USLU |
Öğretmen Adaylarının Duygusal Motivasyonel Geri Bildirim Mesajlarına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Atıf Sayısı:1 2017 - Fırat SARSAR,Beril CEYLAN |
Ziyaret Edilme Sayısı
604
Makale Sayısı
19
Asos İndeks Atıf Sayısı
8
Atıf Ortalaması
0.42
Sobiad Atıf Sayısı
61