Talim
Editör:Ali Büyükaslan
Yayıncı:Önder İmam Hatipliler Derneği
Başlangıç Tarihi:2017
Issn:2587-1927
Yayın Periyodu:Yılda 2 Sayı
Alan:Sosyal
Dergi Türü:-
e-Issn:2630-5887
Yayın Dili:Türkçe-İngilizce
ÜAK Temel Alanı:Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler - Eğitim Bilimleri - İlahiyat - Hukuk
Sayılar
Din Öğretiminde Teknoloji Destekli Ölçme ve Değerlendirme Teknikleri 2023 - ["Ahmet KOÇ"] |
---|
Ergenlerde Yaşamda Anlam, Maneviyat ve Kişilik Arasındaki İlişkiler 2023 - ["Zehra ÇAKMAK","Halil EKŞİ"] |
Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersi Öğretim Programı ile Öğretim Teknolojileri Bağlamında Metaverse’e Genel Bakış 2023 - ["Sıdıka Nur PARLAK"] |
İletişim ve Din Eğitimi İhtiyacı: Washington, DC’de Yaşayan Türkler Örneği 2023 - ["Banu GÜRER"] |
Nurullah Altaş. Din Eğitimi. Ankara: Nobel, 2022, 433 sayfa 2023 - ["Rümeysa GÖRGÜN"] |
İmam-Hatip Lisesi Öğrenci Velilerinin Çocuklarının Eğitimine Katılım Durumları: Okul Yöneticilerinin Görüşlerine Dayalı Nitel Bir Araştırma
Atıf Sayısı:2 2017 - İbrahim AŞLAMACI,Emrah EKER |
---|
İmam Hatip Okullarıyla İlgili Yayımlanan Çalışmaların İncelenmesi: 2000-2018 Yılları Arası Tezlerin Bir Meta Sentezi
Atıf Sayısı:1 2018 - Halit BEKİROĞLU,Nesrullah OKAN |
İmam Hatip Lisesi Öğrencilerinin Karakter Gelişiminin Yordayıcısı Olarak Öz Düzenleme Becerisi ve Okul İklim Algısı
Atıf Sayısı:1 2018 - Halil EKŞİ,Nesrullah OKAN,Ayşe Sena AYHAN |
İmam Hatip Liselerinde Okutulan Ders Kitaplarının Bireycilik ve Kolektivizm Açısından İncelenmesi
Atıf Sayısı:1 2018 - Sıddık AĞÇOBAN |
İmam Hatip Lisesi Bünyesindeki İmam Hatip Ortaokullarıyla Müstakil İmam Hatip Ortaokullarındaki Örgüt Kültürünün İncelenmesi
Atıf Sayısı:1 2017 - İbrahim ERDEM,Yusuf ALPAYDIN |
Ziyaret Edilme Sayısı
825
Makale Sayısı
47
Asos İndeks Atıf Sayısı
12
Atıf Ortalaması
0.25
Sobiad Atıf Sayısı
25