Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
Editör:Öznur ATAŞ AKDEMİR
Yayıncı:Öznur ATAŞ AKDEMİR
Başlangıç Tarihi:2017
Issn:2636-7866
Yayın Periyodu:Yılda 2 Sayı
Alan:Sosyal
Dergi Türü:Ulusal
e-Issn:2636-7866
Yayın Dili:Türkçe-İngilizce
ÜAK Temel Alanı:Eğitim Bilimleri
Sayılar
UbD Temelli Farklılaştırılmış Fen Öğretiminin Öğrencilerin Motivasyonlarına, Bilimsel Süreç Becerilerine ve Akademik Başarılarına Etkisi 2023 - ["Emrah ÖZDEMİR","Nihal YURTSEVEN"] |
---|
Türkiye'de Kodaly Yaklaşımı Konusundaki Bilimsel Araştırmaların İncelenmesi 2023 - ["Merve Nihan ERTEKİN KAYA"] |
Harmanlanmış Öğrenme Modeli Üzerine Yayınlanan Ulusal Araştırmaların İncelenmesi 2022 - ["Gökhan SONTAY","Orhan KARAMUSTAFAOĞLU"] |
Ergenlerin Covıd-19 Pandemi Stresi Üzerine Akış Kuramına Dayalı Bir Psiko-Eğitim Programı: Deneysel Bir Çalışma 2022 - ["Hilal YILMAZ","Ertuğrul TALU"] |
Okul Müdürlerine Göre Okulda Yönetmesi Zor Durumlar ve Yönetme Stratejileri 2022 - ["Erman KOÇ","Taner ATMACA"] |
Programlama Eğitiminde Scratch’in Kullanılması: Öğretmen Adaylarının Tutum ve Algıları
Atıf Sayısı:3 2019 - Kürşat ARSLAN,Melike AKÇELİK |
---|
TIMSS 2015 Matematik Başarısını Etkileyen Değişkenlerin Yapısal Eşitlik Modeli ile İncelenmesi
Atıf Sayısı:2 2018 - Zafer ERTÜRK,Oya ERDİNÇ AKAN |
İlkokullarda Örgütsel İletişim ile Öğretmenlerin İş Motivasyonu Arasındaki İlişkiler
Atıf Sayısı:2 2019 - Tevfik UZUN,Ahmet AYIK,Güven ÖZDEM |
Kesirler Konusunun Görsel Materyal ile Öğretiminin İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Başarı ve Tutumlarına Etkisinin İncelenmesi
Atıf Sayısı:1 2019 - Ebru KÜKEY,Ahmet Melih TUTAK,Tayfun TUTAK |
Yaratıcı Drama Yönteminin Öğretmen Adaylarının İletişim Becerilerine Etkisi
Atıf Sayısı:1 2018 - Mehtap KARACİL,Ahmet YAYLA |
Ziyaret Edilme Sayısı
1963
Makale Sayısı
55
Asos İndeks Atıf Sayısı
10
Atıf Ortalaması
0.18
Sobiad Atıf Sayısı
36