Kapadokya Akademik Bakış

Kapadokya Akademik Bakış

BANKA REKLAMLARINDAKİ MÜZİK TÜRLERİNİN TÜKETİCİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ

Yazarlar: ["Ebrucan İSLAMOĞLU", "Musa ÇİFTCİ"]

Cilt - , Sayı Cilt: 6 Sayı: 1 , 2022 , Sayfalar -

Konular:-

Anahtar Kelimeler:Banka reklam müziği,Müzik türleri,Tüketici,Reklam-müzik ilişkisi.

Özet: Son dönemde ekonomik krizler, tüketicilerin bankalara olan yaklaşımını daha da hassaslaştırmaktadır. Bu çalışma, tüketicilerin banka reklamlarındaki müziklere ait etkilerini analiz ederek bankalara reklamlarındaki müzik yönetimi bağlamında tavsiyeler sunmayı amaçlamaktadır. Bu minvalde, Nevşehir ilinde basit rastgele örnekleme yöntemi ile yaklaşık 200 kişi üzerinde bir anket çalışması yapılmıştır. Araştırma alanının banka reklam müziği olarak seçilmesi çalışmayı özgün kılmaktadır. Anket çalışması iki bölümden oluşmuş olup çalışmamıza kaynaklık etmektedir. Sahada uygulanmış olan anketin sonuçları analiz edildiğinde Sonuç olarak, söylenebilir.


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
APA
KOPYALA
MLA
KOPYALA