
Journal of Yaşar University
SOSYAL AĞ SİTELERİNİN REKLAM VE HALKLA İLİŞKİLER ORTAMLARI OLARAK DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar: Ferah ONAT, Özlem Aşman ALİKILIÇ
Cilt 3 , Sayı 9 , 2008 , Sayfalar -
Konular:-
DOI:10.19168/jyu.62214
Anahtar Kelimeler:-
Özet: -
ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Sonuçların tamamını görmek için Asos İndeks'e üye bir üniversite ağından erişim sağlamalısınız. Kurumunuzun üye olması veya kurumunuza ücretsiz deneme erişimi sağlanması için Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı ile iletişim kurabilirsiniz.
Dergi editörleri editör girişini kullanarak sisteme giriş yapabilirler. Editör girişi için tıklayınız.
Dergi editörleri editör girişini kullanarak sisteme giriş yapabilirler. Editör girişi için tıklayınız.
KAYNAK GÖSTER
BibTex
@article{2008, title={SOSYAL AĞ SİTELERİNİN REKLAM VE HALKLA İLİŞKİLER ORTAMLARI OLARAK DEĞERLENDİRİLMESİ}, volume={3}, number={9}, publisher={Journal of Yaşar University}, author={Yard. Doç. Dr. Ferah ONAT,Dr. Özlem Aşman ALİKILIÇ}, year={2008}, pages={0} }
APA
Yard. Doç. Dr. Ferah ONAT,Dr. Özlem Aşman ALİKILIÇ. (2008). SOSYAL AĞ SİTELERİNİN REKLAM VE HALKLA İLİŞKİLER ORTAMLARI OLARAK DEĞERLENDİRİLMESİ (Vol. 3, p. 0). Vol. 3, p. 0. Journal of Yaşar University.
MLA
Yard. Doç. Dr. Ferah ONAT,Dr. Özlem Aşman ALİKILIÇ. SOSYAL AĞ SİTELERİNİN REKLAM VE HALKLA İLİŞKİLER ORTAMLARI OLARAK DEĞERLENDİRİLMESİ. no. 9, Journal of Yaşar University, 2008, p. 0.