
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Yazarlar: İpek SOM, Hakan KARATAŞ
Konular:Sosyal
DOI:10.29065/usakead.232402
Anahtar Kelimeler:-,Vatandaşlık eğitimi,Öğretim programı
Özet: Bu saha araştırmasında, Türkiye’de ilk ve ortaöğretim seviyesinde vatandaşlık eğitimiyle ilgili araştırmalar uygulayıcılar ve araştırmacılar için faydalı öneriler sunulması amacıyla incelenmektedir. İlgili literatür beş bölüm altında ele alınmaktadır: öğretim programı ve organizasyon, okulda öğrenci ve veli katılımı, öğrencinin topluma katılımı, ölçme ve değerlendirme, öğretmen ve müdürlere destek sağlama. Araştırma sonuçlarının, Türkiye’de vatandaşlık eğitiminin etkililiğinin arttırılmasında uygulayıcılar ve araştırmacılar için yol gösterici olacağı düşünülmektedir.
Dergi editörleri editör girişini kullanarak sisteme giriş yapabilirler. Editör girişi için tıklayınız.