Romaya Journal
Hedonik Tüketim Temali Reklam Görsellerinin Eye-Tracking İle İncelenmesi
Yazarlar: Selin Emül, Atilla Yücel
Cilt 1 , Sayı 1 , 2021 , Sayfalar 1-30
Konular:-
Anahtar Kelimeler:-
Özet: -
ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Sonuçların tamamını görmek için Asos İndeks'e üye bir üniversite ağından erişim sağlamalısınız. Kurumunuzun üye olması veya kurumunuza ücretsiz deneme erişimi sağlanması için Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı ile iletişim kurabilirsiniz.
Dergi editörleri editör girişini kullanarak sisteme giriş yapabilirler. Editör girişi için tıklayınız.
Dergi editörleri editör girişini kullanarak sisteme giriş yapabilirler. Editör girişi için tıklayınız.
KAYNAK GÖSTER
BibTex
@article{2021, title={Hedonik Tüketim Temali Reklam Görsellerinin Eye-Tracking İle İncelenmesi}, volume={1}, number={1–30}, publisher={Romaya Journal}, author={Selin Emül, Atilla Yücel}, year={2021} }
APA
Selin Emül, Atilla Yücel. (2021). Hedonik Tüketim Temali Reklam Görsellerinin Eye-Tracking İle İncelenmesi (Vol. 1). Vol. 1. Romaya Journal.
MLA
Selin Emül, Atilla Yücel. Hedonik Tüketim Temali Reklam Görsellerinin Eye-Tracking İle İncelenmesi. no. 1–30, Romaya Journal, 2021.