Romaya Journal
Hedonik Tüketim Temali Reklam Görsellerinin Eye-Tracking İle İncelenmesi
                                                                    Yazarlar: Selin Emül, Atilla Yücel
Cilt 1 , Sayı 1 , 2021 , Sayfalar 1-30
    
                                                                    Konular:-
Anahtar Kelimeler:-
Özet: -
ATIFLAR
                                                                    Atıf Yapan Eserler
                                                                    
                                                                     
                                                                            Sonuçların tamamını görmek için Asos İndeks'e üye bir üniversite ağından erişim sağlamalısınız. Kurumunuzun üye olması veya kurumunuza ücretsiz deneme erişimi sağlanması için Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı ile iletişim kurabilirsiniz.
Dergi editörleri editör girişini kullanarak sisteme giriş yapabilirler. Editör girişi için tıklayınız.
                                                                    Dergi editörleri editör girişini kullanarak sisteme giriş yapabilirler. Editör girişi için tıklayınız.
KAYNAK GÖSTER
                                                                    BibTex
                                                                                    
                                                                                            
                                                                                            KOPYALA
                                                                                        
                                                                                     @article{2021, title={Hedonik Tüketim Temali Reklam Görsellerinin Eye-Tracking İle İncelenmesi}, volume={1}, number={1–30}, publisher={Romaya Journal}, author={Selin Emül, Atilla Yücel}, year={2021} }
APA
                                                                                    
                                                                                            
                                                                                            KOPYALA
                                                                                        
                                                                                    Selin Emül, Atilla Yücel. (2021). Hedonik Tüketim Temali Reklam Görsellerinin Eye-Tracking İle İncelenmesi (Vol. 1). Vol. 1. Romaya Journal.
MLA
                                                                                    
                                                                                            
                                                                                            KOPYALA
                                                                                        
                                                                                    Selin Emül, Atilla Yücel. Hedonik Tüketim Temali Reklam Görsellerinin Eye-Tracking İle İncelenmesi. no. 1–30, Romaya Journal, 2021.